Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 10 mnd. som i det siste har oppdaget pappa for alvor etter at vi har vært 4 uker i Thailand sammen. Er jo bra at han liker å være sammen med pappa`n sin, men i det siste synes jeg han strekker armene ut mer til han enn til meg, og gråter når han går, men ikke når jeg går (nå er han tilbake på jobb, mens jeg er hjemme). Føles nesten som han er mer knyttet til pappan enn til meg, jeg tenker også at han liker pappa bedre, at de har bedre kjemi osv. Er det andre som har det sånn? Synes egentlig dette gjelder besteforeldre også, gutten kan gråte hvis de går, men han gråter ikke når jeg går, da sier han bare "ha det". Ellers er han mammadalt på kvelden og når han er syk, men ingen får han til å le like mye som pappa`!

Svigermor mente at dette kasnkje var fordi han var så trygg på at jeg alltid kom tilbake og fordi jeg alltid er rundt han, mens besteforeldre og pappa var mer sjeldent til stede, men det stemmer liksom ikke helt med lærebøkene om at babyen skal gråte når moren går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...