Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Det dør fler mennesker i esel relaterte ulykker per år enn i flyulykker..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 He, he.. Ja, hadde en levd hele livet ombord i et fly som fløy rundt og lettet og landet hadde en hatt under 2 % sjanse for å dø av noe som var relatert til flygning. Men slik info er nå ikke til hjelp for de med flyskrekk, da det er snakk om angst. Men det er jo ingen tvil om at det er trygt å fly.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 For min del er det litt tanken på at jeg kan ikkebare gå ut. Jeg er "fanget" på en måte. Og varm dårlig luft. Da føler jeg at jeg vil besvime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå