Gå til innhold

Til dere som har flyskrekk:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det dør fler mennesker i esel relaterte ulykker per år enn i flyulykker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.. Ja, hadde en levd hele livet ombord i et fly som fløy rundt og lettet og landet hadde en hatt under 2 % sjanse for å dø av noe som var relatert til flygning. Men slik info er nå ikke til hjelp for de med flyskrekk, da det er snakk om angst. Men det er jo ingen tvil om at det er trygt å fly.

Skrevet

For min del er det litt tanken på at jeg kan ikkebare gå ut. Jeg er "fanget" på en måte. Og varm dårlig luft. Da føler jeg at jeg vil besvime.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...