Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Har de 3 siste gangene søkt om betalingsutsettelse. Ringte etter første gang og fikk svar at det var i orden. Ikke motatt noen brev fra lånekassen. Idag får jeg brev om"varsel om utleggsforretning". Står de har sendt meg brev tidligere men det har jeg heller ikke mottatt. Hva skjer nå? Skjønner mange kommer til å dømme meg osv, og dere får bare fyre løs. Har ikke mulighet betale hele summen nå. Går det an få en avtale eller er jeg skikkelig ute å kjøre nå? Ser de 2 siste søknadene mine er mottatt men ikke behandlet inne på siden deres. Jeg skjønner mildt sagt ingenting.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Står det ikke noe om status på betalingsutsettelsene på din side på hjemmesidene til lånekassen da?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Nei, finner ingenting. Første gangen jeg logger meg inn der da jeg ikke har hatt min.id før, eller aldri brukt det. Men jeg lurer på om jeg kan få lånet tilbakeført til lånekassen når det virker ha godt så langt? Vil jo være mitt ord mot deres ang brev som er sendt, men der igjen er det jo merkelig at det står at de er ubehandlet. Uff, kommer ikke til å få sove i natt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Det som er forfalt til betaling må du betale inn før du får lånet tilbakeført til lånekassen. Ring SI og lag en avtale med de på den summen. Kan det være 3 mnd som du skylder da?? Når du kommer ajour med det så går lånet som før. Men ta kontakt, det er viktig!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Står at jeg må betale hele summen og det har jeg ikke sjans til. 3 ganger blir 9 mnd da det er betaling hver 3 mnd. En har jo 12 utsettelser så er jo ikke over de. Ingen andre som har opplevd dette eller jobber med det?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Ser inne på sidene nå at betalingsutsettelsen for august`10 ble godkjent. Den for februar er altså enda ikke behandlet, mens den for november ikke er oppført. Kan se ut som den ikke er mottatt av dem, men jeg vet den er sendt. Syns også det er merkelig at jeg ikke har fått noe brev fra lånekassen eller fra innkrevingssentralen før det gikk så langt som dette. SI sier de har sendt brev, men det er ikke kommet hit altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå