Gå til innhold

Gleder meg ikke til å bli mor igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det før jeg ble gravid, men energi nivå er på null. Og jeg gruer meg for til å ha ansvar for to barn.

Tenker at de må bli forsømt for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal orke å ha to stk!!

Hva er det som er galt med hodet som gjør at vi har lyst å gå gjennom de lengste 9mnd som fins og bruke et halvt år for å komme tilbake til seg selv mentalt. Og når du endelig føler at ting går greit, så verker livmora igjen!!!

Føler meg rett og slett dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen! Tror det er ganske vanlig å føle det slik.

Gledet meg kjempe mye til å bli gravid sist. Da jeg ble det, ble det ikke slik jeg hadde trodd. Gledet meg absolutt ikke, og tenkte bare negativt. Skrik og våkenetter.....

Men, da jeg fikk snuppa i armene var alle slike tanker glemt. Og alt har gått kjempe fint:-)

Lykke til!!

Skrevet

Uff, takk. Du har helt sikkert rett. Måtte bare lufte disse tabu-tankene mine.

Kunne jo ikke levd uten piraten jeg har fra før, men når jeg blir oppgitt over et eller annet så tenker jeg at jeg er gal som gjør dette igjen.

Skrevet

Vet du, jeg tror du har så masse plager i svangerskapet at det tar litt gleden fra deg. Formen kommer tilbake etter fødselen, og da vil du se hvor dårlig form du egentlig var i.

Min erfaring med svangerskap er at de er kjempetunge å komme igjennom. Vi brukte mange år på å få til førstemann. Men gleden over å være gravid ble nesten borte i alle problemene med graviditeten. Og det er tyngre å være gravid når man har andre barn å ta seg av i tilegg. Med førstemann kunne jeg legge meg nedpå når formen var elendig. Denne gangen har jeg 3 små som jeg må oppdra og passe på i tilegg til svangerskapsproblemene. Noen ganger tenker jeg at det aldri vil kunne gå å få en til, men samtidig vet jeg at sånn har jeg tenkt da jeg gikk med nr 2 og 3 også. Alt blir mye bedre når babyen er på utsiden:) Prøv å tenk tilbake på den tiden før du ble gravid. Energien var sikkert helt annerledes da, og energien kommer tilbake!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...