Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Nå har Zara åpnet nettbutikk i Norge! Utrolig mye fint tøy, til en pen pris ) Var innom en Zarabutikk i Toledo i høst og ble helt dårlig, synd det ikke er butikk i Norge, men nettbutikk er bedre enn ingenting zara.com
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Zara har da hatt butikk i Oslo i noen år nå. Men fint at det har kommet nettbutikk også
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Har de?? Ok, vel, Oslo er et stykke unna meg, så nettbutikk er iallefall kjærkommet her HI
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg tror Zara åpnet den første butikken i Oslo for fire år siden, og har to butikker her og en i Trondheim. Tror også de planlegger butikk i Bergen. Kult med nettbutikk også da.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Størrelsene mener jeg er større enn HM. Men kanskje du får svar av noen som har handlet mer enn meg der... Kjekt spørsmål igrunn
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Man bør gå opp en størrelse i Zaras størrelser. Jeg bruker alltid s & xs andre steder, men må opp i en medium hos Zaras. De har butikk i Bogstadveien og på Karl Johan, den i Bogstadveien er finest og har vel vært her i snart 5 år nå
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Mener at de er mer normale i størrelsene. enn voksenklærne. Mine unger er ikke de største i klassen, så derfor tror jeg at de passer den størrelsen som er til deres alder. Men, hadde de vært større av vekst, så hadde jeg gått opp en størrelse. De er litt nettere i størrelsen enn f.eks. H&M.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå