Gå til innhold

Hva kan det være, "stikking" nede i magen ?


Lykkelig_frøken

Anbefalte innlegg

Hei alle :)

Er førstegangs, og idag er jeg 35 fullgådde uker. Har hadd "stikking" nederst i magen i hele dag, helt der nede med buksekanten liksom,, kommer og går, noen ganger verre enn andre. Nesten som om det svir litt. Lurer veldig på hva dette kan være, er det noen andre som har opplevd det ? :S Vet jo ikke hvordan noe skal kjennes ut siden jeg ikke har vært gravid før, så må jo høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sitter liksom midt på, ikke på noen av sidene.

Kjenner lillebabyen ligger veldig langt ned nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er like langt som deg, og tror at jeg har den samme stikke-følelsen..

Er det nede ved symfysen? også føles det som om det er noen som stikker deg med strikkepinne? Det er den beste måten jeg kan forklare det på :P Det gjør sinnsykt vondt, er nesten så jeg ligger på alle fire når det stikker som værst ..Baby ligger også veldig langt nede hos meg, og I følge legen min er det hodet som ligger å presser nedover , at det er på vei til å festes. Pluss at det kan være en blanding av "voksesmerter" , at ting strekker seg der nede. Digg er det uansett ikke !!

 

hilsen Ronja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps : Jeg har hatt disse stikke-smertene i ett par uker nå :P Så håper du slipper å gå så lenge med de, det er ikke akkurat behagelig ! Jeg er også førstegangs så aner ikke hvor lenge det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen <3lig takk for svar :)

Huff, nei det er IKKE noe godt :P Høres ut som vi har samme smertene :P Aner jo ikke hvordan verken rier eller kynnere skal kjennes ut :P

Håper jeg slipper og ha det så lenge som deg ja, er ikke noe å skryte av !

Kanskje jeg skal høre meg litt med jordmor når jeg skal dit neste torsdag. Legene påsto at det var rier jeg hadde hadd i uke 30, så vet jo aldri når/hva som kan skje :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen <3lig takk for svar :)

Huff, nei det er IKKE noe godt :P Høres ut som vi har samme smertene :P Aner jo ikke hvordan verken rier eller kynnere skal kjennes ut :P

Håper jeg slipper og ha det så lenge som deg ja, er ikke noe å skryte av !

Kanskje jeg skal høre meg litt med jordmor når jeg skal dit neste torsdag. Legene påsto at det var rier jeg hadde hadd i uke 30, så vet jo aldri når/hva som kan skje :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro det er såkalte ligament smerter dere har, altså det innvendige som strekker seg og gjør kroppen klar til det som kommer.. Har til tider kjent antydninger til det selv, men ikke vært så plaget som dere beskrevet her.. er forøvrig 3 gangs..

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så enkelt som at hode festet seg :) Jordmoren sa at det kunne av og til gjøre veldig vondt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt dette 2 ganger dette svangerskapet, og begge gangene har jeg fått påvist blærekatarr. Skikkelig stikking som gjør vondt spesiellt når man går eller beveger seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde det uansett om jeg sto, lå, jikk, løp, uansett. Men varte bare en dag heldigvis. Og jordmor sa at det var hodet som fesstet seg. Kunne gjøre veldig vondt. Så det var ikke noe farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...