Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Laget meg profil der for gøy og mennene lar ikke vente på seg. Har navn, bilder av ereksjoner, videosnutter av runkende menn og invitasjoner til weekend-turer i innboksen på en fiktiv e-post. Blir rett kåt av noen av e-postene også, noe mannen fikk erfare når han kom hjem i dag. he he he. For ordens skyld, jeg kommer aldri til å være utro og mannen min er informert om aktiviteten min. Noen flere som morer seg litt med fremmede menn?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 hahaha..menn er så så lette:p Nei, har aldri moret meg med fremmede menn når jeg har vært i forhold ihvertfall. Forøverig aldri hørt om Victoria Milan?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Javelja. "Victoria Milan er en datingside spesielt designet og tilrettelagt for gifte, samboende og andre som er i et forhold." Spesielt designet? Også har de en facebook-link! Som forøvrig har 5 tilhengere. Hva skal man med denne facebook-siden da? Avsløre seg selv for alle sine venner? Lite gjennomtenkt. Nei, får være måte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå