Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Skulle ha lesestund med snuppa på 10 mnd. så klarte jeg å "dælje"bok kanten i panna på henne å nå har hun en blå kul der:( Så gikk vi ned på badet hvor jeg skulle på do og mens jeg sitter på do så klarer hun å klemme begge henda i en skuff på kommoden hennes:( så nå sitter hun med kul i panna og lite sår på fingeren:( i tillegg har jeg vært litt sur og lei meg idag så uff føler meg helt forferdelig mot henne:( måtte bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 ÅÅÅ stakar deg nei da du er helt sikkert ikke en dårlig mor. Du har som du sier en dårlig dag. Det blir bedre i morgen.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg kjenner igjen den følelsen! Men det er bare en dårlig dag og man må dessverre ha slike en gang i blant. Du er en god mor som helt tydelig bryr deg om dattera di
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 He he :-) Vi har vel alle dager hvor vi føler oss stusselige som mammaer. Jeg er sykemeldt på 2 uken nå pga komplikasjoner etter visdommstannsfjerning og jeg holder på å gå på veggen!!! Og er derved ingen mønstermamma... men vi har alle gode og dårlige dager og noen dager er man uheldig og andre dager sliten... etc etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå