Gå til innhold

Om å møte blikket til folk og trykkende stemning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes av og til det kan være vanskelig å møte blikket til noen fordi jeg er redd for at de ikke skal hilse tilbake.

I jobben min møter jeg samme personene hver uke og jeg hlser og er hyggelig mot alle og de er hyggelig tilbake. Bortsett fra en fyr som

oppfører seg helt rart når jeg møter blikket hans. Ikke hilser han og det virker som han ser på meg med avsky. JEg har bare vært normalt hyggelig mot han som mot alle andre.

Det virker kanskje som han tror jeg er interessert i han eller noe. I dag ga han meg en beskjed og da snaket han til meg som jeg skulle vært en idiot. Jeg synes ikke han er fin å se på overhodet og vet at han har dame. Utrolig spesiell oppførsel spør du meg. Jeg prøver å unngå å se i hans retning, men av og til støter vi på hverandre opptil flere ganger i løpet av en dag dessverre. Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle er like "gode" på å være hyggelige eller hilse. Blås i det!

Skrevet

Jeg har det sånn med en fyr på jobb.. irriterende! Han snakker og er hyggelig mot alle andre, bare ikke meg.. Hilser ikke, smiler ikke, ser en annen vei osv.. Jeg prøvde å hilse og smile i begynnelsen, men nå gjør jeg bare som han..

Lurer litt på hva det er han misliker ved meg.. Jeg VET jo at jeg ikke har gjort ham noe da vi knapt har utvekslet et ord.. :P

Skrevet

Det aller beste er å gi han tilbake med samme mynt. Overse han når du treffer på han. Snakk kun til han hvis han spør deg om noe, og da svarer du kort og surt. Gi han et inntrykk av at du ikke liker han. Hvis han bare er en uhøflig ufordragelig person og at det ikke ligger noe personlig bak det, så skjønner han iallefall at oppførselen hans ikke går upåaktet hen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...