Gå til innhold

"Synske" folk om det med kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en jeg kjenner om hvilkene fornemmelser han har om hva det blir, og han får inn en sterk følelse på at det blir jente. Er skikkelig spent på om det stemmer. Ifølge han så i 9av10 tilfeller har han rett. Må innrømme at jeg har ett lite håp om at det er jente denne gangen siden vi har en gutt ifra før av, men såklart. Så lenge barnet er friskt så spiller det ingen rolle :-) Skal på ul på onsdag og klarer nesten ikke vente :-) tihi. Måtte bare dele dette med dere. Er det noen andre som har snakket med noen "synske" før dere har vært på ul? og stemte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ultralyd på tirsdag og er kjempespent! Har prata med to synske som sier det er gutt:) veldig spennende altså. Hun ene påpekte faktisk at det var en unge som hun så som frisk og sprek:) Det var veldig deilig å høre, men alt vil vise seg på tirsdag :D

Skrevet

Så spennende å høre :-) La meg få vite om det stemmer da du har vært der da :-) Lykke til!

Skrevet

Ja, iligemåde! hehe:)

Lykke til til deg også:)

Skrevet

jeg snakka med ett par synske også, som begge var sikker på at det var jente..og på 2 UL så de at det var ei lita jente=)))

Skrevet

Så moro :-) Ja det sies jo at i 9av10 tilfeller så har de faktisk rett.

Skrevet

Jeg har blitt spådd både gutt og jente denne gangen, så blir spennende å se hvem av de to som hadde rett :)

Skrevet

Ja det blir spennende :-) Eller kanskje rett og slett det er to der inne? tihi..

Skrevet

Så spennende :P

Jeg har vurdert å høre med min klarsynte kusine,meeeen siden vi får så mange ultralyder så gidder jeg ikke.

Hun blir vel litt mere ovenpå om jeg spør henne :P Litt for ovenpå etter å ha vært med i årets sesong av "jakten på den 6.sans".

Skrevet

Jeg prøvde ringtesten før jeg gikk på UL, og den viste jente... Og det samme gjorde ultralyden.

Ringtesten stemte også på meg i forige svangerskap.

Har dere prøvd den?

Jeg kjenner ingen klarsynte, så her ble det gifteringen som fikk spå :)

Skrevet

Sønnen min er "synsk". Han er overbevist om at det ligger en jente i magen min. Han visste også at jeg var gravid før jeg visste det selv (var ikke helt planlagt en gang).

Så er veldig spent på å se om han har rett mht. kjønn! :-)

Skal på UL på tirsdag.

Skrevet

Multebæra, hvordan fungerer denne ringtesten? Vil gjerne prøve den jeg :-)

Skrevet

Du trer et hårstrå gjennom en gullring eller du kan bruke sytråd, det er mye lettere :) Så holder du ringen over magen, den er mer sikker i sin spådom etter uke 16.

Går ringen i sirkler er det jente, pendler den er det gutt :)

Skrevet

Og den gikk i sirkel :-) blir spennende på ul på onsdag om det stemmer..

Skrevet

Jeg slutter ikke med å bli overrasket over at det er så stort at "synske" skal ha riktig på tipping av kjønn, vi hat to kjønn, gutt og jente, hvor vanskelig er det at det klaffer av og til. Ikke rart egentlig at stammekultur lever i beste velgående i primitive samfunn, er ikke overrasket egentlig. Jeg er ikke overrasket over at "folk flest" går på synsketesterr, plumbotester, ringtester"

Skrevet

Litt i surr her, jeg mener, det overrasker meg ikke at folk fleste holder på med slikt, men det overrasker meg at det for dem er overbevisende som en sannhet.

Skrevet

med dette er vel like sant for noen som gud er sannhet for andre...og for meg er spøkelser og synske like mye sannhet som at d kom en hel masse snø her i dag...men d provoserer meg litt at du kan si at d du mener er rett og rakker ned på d andre tror er rett....!! du kan kan godt si at dette er noe du ikke tror på, men å inndirekte si at folk er dumme for e tro på slikt er vel litt drøyt....

Skrevet

Hvor vanskelig kan det være det finnes bare to kjønn og alle rundt oss gjetter en av to, halvparten har rett:-))

Jeg har ikke sagt noe om hva jeg tror og ikke tror på være seg spøkelser eller synske. Du får motta dette hvordan du vil, det kan jeg ikke ta ansvar for, men det er min ytring i den andre enden og det gir en sunn debatt ikke sant:-)

Skrevet

Alida*Englebarn: Det her er for oss som syns det er spennende. Syns du det er "teit", så er vel det samma for oss! Tror ikke HI her var ute etter noe debatt egentlig..

Skrevet

Alida*Englebarn, synes egentlig at du kunne holdt deg borte ifra her. Som hun ovenfor her skriver så var dette innlegge mest ment for oss som synes det er spennende og faktisk har litt troen på dette.

Skrevet

Forresten, ♥snart2barnsmor♥, så syns jeg dette var en veldig bra tråd:) jeg gleder meg til tirsdag for å fortelle deg hvordan det gikk på ul, så gleder jeg meg til onsdag for å høre hvordan det gikk på din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...