Gå til innhold

Åpent brev til herrer som ikke har lyst til å bli fedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære, kjære menn!

Mellom beina har kvinner noe som kalles skjedeåpning.

Dersom du stikker penisen din inn der, kan du bli far.

For å unngå dette, bruk kondom (google eller spør en voksen, jeg forstår at dette er et fremmedord for mange).

Vennlig hilsen Kvinne, som på nevnte vis (penis i skjede) er blitt gravid tre ganger.

P.S. Tro ikke fremmede deilige damer som bedyrer at de er fulle av p-piller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Nydelig:-)

Blir stadig vekk forundret av "voksne" menn som ikke klarer å ta ansvar for å beskytte seg selv og som velger å legge alt ansvaret på den andre part for så å påstå at de ble lurt. Hoihoi! Lyset er på, men ingen hjemme;)

Skrevet

kjempe teit innlegg.

Hvis det var ment som et morsomt innlegg var det stikk motsatt

Skrevet

Liker!

Jeg har null sympati for menn som sier "hun luuuuurte meg" (gjerne med sutrestemme og indignasjon i stemmen) for ærlig talt... kondomen finnes. Om man overhodet ikke vil bli far, så tar man på en kondom, sånn for sikkerhets skyld.

Og hvis man ikke liker å pule med dong, så har man to valg: innse at man kan bli pappa eller la være å pule.

Jeg har to sønner og når den tid kommer så skal de få klar beskjed om at kondom skal brukes uansett! Og at man aldri skal stole på damer som sier de tar pillen, for det er ganske mange av dem som ljuger.

Skrevet

Hva hvis kondomen sprekker da?

Skal man holde seg unna sex for alltid da mener du? Du syns ikke kanskje da at dama kan ta en angrepille?

Skrevet

jo. men er enig i HI. blir for dumt når gutter sier de ble lurt når de har hatt sex uten kondom. da kan de skylde seg selv. om kondomet sprekker så er det derimot en annen sak.

Skrevet

16:07, er du helt tett?

Når mannen har brukt kondom, den sprekker og dama blir gravid, da har jo han gjort sitt og kan fremholde at han ble lurt. For det skal jævlig mye til å bli gravid med både kondom og p-piller!

Og hvor har du fått det fra at jeg mener at dama ikke skal ta angrepille?

Angrepille til folket, er min mening!

Må si du fikk veldig mye rart ut av innlegget mitt. Enten er du en luredame, eller en mann som har blitt "lurt"!

Skrevet

Hvorfor var innlegget teit 15:55?

Er du en mann som misliker å bruke kondom, og som foretrekker å heller skylde på andre enn å ta ansvar for ikke å bli far selv?

Skrevet

Når jeg leste overskriften, så tenkte jeg at svaret var at de bare kunne kutte strengen. Det er vel den aller sikreste metoden om en ikke vil bli far.

Skrevet

Til alle dumme, dumme mennesker; den eneste sikre måten å unngå graviditet på er å avstå fra sex eller ha sex med av samme kjønn.

Velger du å ha sex er det en risiko for at du blir forelder. Det er helt sant.

Skrevet

Vel dette åpne brevet kunne like gjerne värt skrevet til oss damer!

Veldig mange jenter der ute som sitter i sjokk og stirrer på en positiv gravtest og undrer hvordan dette kunne skjedd...

Alle burde ta sitt ansvar, og i värste tilfelle (gravid uten å önske det) bör man om mulig prate om det og bestemme sammen hva man skal gjöre.

Menn skal ikke få stikke av uten videre, men vi damer må også höre på mennene.

Prevansjon er begges ansvar!

Skrevet

Jo men damer som blir uventet gravide MÅ jo ta ansvar. Enten så får hun barnet (=ta ansvar), eller så tar hun abort (=ta ansvar). Så hva mener du egentlig 18:39?

En mann kan ikke bestemme seg for å ta abort, så han må ta ansvar FØR graviditeten er et faktum. Burde ikke være rocket science.

Det beste hadde selvsagt vært at dama tok ansvar for å ikke bli gravid, men hun har tross alt en del muligheter mannen ikke har, og har noen valg hun og bare hun kan ta når graviditen først har skjedd.

Skrevet

Hihi! Liker!

Og om kondomen sprekker er han da vitterlig ikke LURT! Hva, har dama lurt kondomen til å sprekke??

Skrevet

Ja vi kvinner er noen slu jævler som kan lure selv kondomer hvis vi ønsker sterkt nok å bli gravide:)

De skulle nok ha fortsatt denne heksebrenninga de drev med for noen generasjoner tilbake.

Skrevet

Synes indianeren er morsom jeg.

Og liker innlegget!

Skrevet

Hihi, vet om en jeg har lyst å sende denne til,men tror ikke det blir så godt motatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...