Gå til innhold

Han tror att vårt forhold blir bedre vist jeg blir mere sosial,tror dere andre menn det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke følelser for han,han tenner meg ikke å det er vanskeligt å si jeg elsker deg til han.Hva skal jeg gjøre da?Tenker på vi har to små barn ilag å vært ilag i over 20 år snart nå + er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg mann, men om du ikke har følelser for han og han ikke tenner deg, så ser jeg ikke hvorfor du skal fortsette i dette ekteskapet.

Selvfølgelig går alle gjennom vanskelige faser, men om dette er slik du har følt det i lengre tid, ville jeg vurdert skilsmisse.

Barn har det bedre med lykkelige foreldre som ikke lever sammen, enn med ulykkelige foreldre som lever sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så snill,så skikkelig,en mann som ikke er av den utro typen.det plager meg att han ikke tenner meg mere,plager tanken på å gå fra han også.Er det noe galt med meg tenker jeg ofte.Hva med økonomien å hva med barna vist jeg skulle gå fra han?Jeg tenker så det knaker å har det ikke godt uansett hva jeg kommer frem til.Bedre att jeg lider enn hele familien tenker jeg.jeg har fått noen stygge uvaner i det siste å ansiktet mitt ser slitent ut å jeg har fått nye rynker som aldri har vært der før som får meg til å se eldre ut.Jeg banner mye å er ofte sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig at det ikke er urettferdig, ja rett og slett utrolig styggt av deg å fortsette å være sammen med en mann som du føler alt dette for??????

Du stjeler jo alle årene som han kunne funnet seg en annen dame, og som faktisk kunne følt alt du IKKE gjør for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...