Gå til innhold

Hva er værst???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Røyking eller spekemat daglig når man er gravid?

 

Hva ville du valgt om du måtte velge?? Bare nysgjerrig jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg MÅTTE velge hadde det blitt spekemat;)

 

Skrevet

å hallo...man MÅ ikke spise det, man MÅ ikke velge noe av det. Hvis jeg måtte?ingen som kan tvinge meg;) men røyk er jo lite lurt da......................

Skrevet

Dersom jeg MÅTTE velge, hadde jeg valgt spekemat tror jeg? For da kan man vel koke det selv, og sånn? nei.... jeg vet ikke... huff, for et valg å ta!

 

Jeg hadde ihverfall aldri fortsette å røyke! DET er farlig, det..

Skrevet

Jeg spiste spekemat daglig i første sv.skap jeg. Det var før spekemat ble farlig for gravide...

Skrevet

Spekemat er stort sett fullstendig ufarlig for gravide. "Forbudet" mot spekemat for gravide er bare for å være føre var i forhold til den mikroskopiske muligheten for at det kann finnes smitte i slik mat.

 

Røyking derimot er veldokumentert at er farlig fra første trekke av første sigarett.

 

 

Skrevet

En venninne av meg ble smittet av listeria etter å ha spist salami og fikk et barn som var syk. Så jeg ville, om jeg MÅTTE velge, valgt røyk.

 

Vet at mange babyer får skader av røyk også (jeg er ikke så uvitende), men jeg kjente det så på kroppen da barnet til venninna mi var syk og uff... bare trist:(

Skrevet

Så barnet fikk skader for resten av livet?

Skrevet

Hun ble blind og døv

 

20:13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...