Gå til innhold

ammeinnlegg ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor man får tak i gode ammeinnlegg ?? dette er noe mannen min ikke klarer å kjøpe når den lille kommer, tenkte å ha noen i hus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurer på det samme, de er vel best de som kan vaskes, jeg mener ikke engangs. håper noen har gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ull fra apoteket f.eks. Selv har jeg bestilt disse på tilbud fra Sparkjøp, som jeg synes er kjempegode. Viktig at de kan vaskes på 40 grader. Disse brukte jeg hele tiden sist, derfor er det greit med mange par så man ikke slipper opp. Jeg unngikk brystbetennelse ved ekstrem hygiene...byttet BH og innlegg 2 ganger om dagen...ikke alle som er så utsatt da, men jeg var det.

 

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_23/PID-280445(SparBase).aspx

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsinnlegg fra butikken pluss ull utenfor funket for meg sist.

 

Testet meg gjennom en hel haug: I begynnelsen brukte jeg mye Avent sine, men de ble ganske dyre i lengden. Natusan og Libero sine er OK, men loer litt og henger litt fast. Fant i grunn ut at Coop sitt eget merke var veldig greie, både kvalitets- og prismessig. (De har også (hadde i hvert fall for halvannet år siden) helt hvit tape ut mot BH-en, så synes veldig lite.) Noen engangsammeinnlegg, som for eks Libero sine, syntes jeg var for synlige.

 

Et MUST med ammeinnlegg så lenge den lille får morsmelk - hvis ikke blir det fort våte flekker på genseren :)

 

Jeg hadde ikke kommet så langt i tankerekken som å tenke på ammeinnlegg, men nå tror jeg jeg må begynne å skrive en liste over alt jeg trenger å få i hus. 67 dager igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om du lekker. Lekker du ikke eller veldig lite, så holder det gjerne bare med ull. Det skal være det beste, også i forhold til sårhet. Men jeg lakk masse, så måtte bruke engangs i tillegg, innenfor ullen. Etter å teste litt forskjellig, landet jeg på coop sine. Også venninner likte de. Det er jo en stund siden nå, da, så håper de ikke har endret dem til det verre i mellomtiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De eneste ammeinnleggene jeg var fornøyd med var tommy teppee fra babyshop. De er dyre, men det er så verdt det. De verken loer eller følels ubehagelig ved lekkasje(som jeg hadde mye av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullinnleggene krymper litt. Jeg syntes det funka best i strarten med ull innerst og innlegg utenpå. Da henger ikke noe av innlegget igjen mot såre vorter og vanlige innlegg utenpå som tar lekasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...