Gå til innhold

Hvilken vogn skal dere ha?


septemberbaby'11

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Vet det er litt tidlig ennå, men tenkte at det kan være litt greit å begynne å tenke på det snart...Nå som det sikkert kommer flere kampanjer til sommeren..

 

VI har begynt å tenke litt på vogn, men er veeeldig usikker på hva vi skal velge da det finnes så mye... Har tittet litt og kommet frem til at easywalker qtro kanskje er den vi liker best, men vi har ikke vært så mange steder ennå... Så det jeg lurer på er egentlig bare hvilke vogner dere skal ha? Kan være greit å høre hva andre har valgt?? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi tror vi går for bugaboo denne gangen, Vi bruker mye bil, så derfor en vogn som lett får plass i bilen. Ellers så syns jeg vogna er fantastisk å se på, og helt himmelsk å trille. Sist hadde vi BRIO og var ikke fornøyd med den. Vi har en Emmaljunga sportsvogn, som skal brukes som sovevogn i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den titta vi også litt på.. Den er kjempefin, men jeg er så redd for den knekken i ved føttene? Altså..når de små sover må de jo ligge med føttene rett opp? Har du hørt noe om det? Den er jo kjempegod å trille også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugabooen er jo ergonomisk utformet, så jeg tror ikke det er noe farlig. Også kjenner jeg mange som har hatt vogna, og skryter av den. Lite problemer og god komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Emmaljunga city cross...

Mørk grå med sjønne grå sauer inni kalesjen, sammen med et hvitt understell... Ble knallstili.. Det er noen hvite striper utpå kalesjen også.

 

Mixet og matchet litt i butikken til jeg falt pladask for dette vidunderet.

 

Lykke til med valget....

Jeg er knallfornøyd med valget... er i kjelleren å triller på vogna daglig.. skal ikke ha før i juli...hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 15 og har alt kjøpt vogn:) ble en simo kombivogn på oss her:) kjøpte brukt på finn.no til 3500:) veldig pent brukt:)

På kjøpet fikk jeg med 2 vogndyner, ammepute, baby bjørn bæresele, voksipose og vognutstyr:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Emmaljunga edge dup marine blå :) :) bestilt den fra sverige så i april/mai henter vi den :) :) gleder meg masse, og ved at vi kjøper den i sverige så sparer vi noen tusner på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det Simo vogna til storebror :/ (stakkars....) men den er digg å kjøre her ute på lande, store gode hjul og gode fjæringer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp investert i en easywalker qtro faktisk! Hadde mb til prinsessa, men ble litt "lei" av tre hjul... har hørt mye positivt om qtro og tror dette kan være den perfekte vognen for oss siden vi bor midt i bushen med mange skogsveier og jeg samtidig elsker å shoppe! :) Låste hjul i bushen og svingbare hjul på shopping! Easy peasy!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt Emmaljunga Mondial :) Veldig fornøyd.. tidlig, men skulle jeg ha fargen jeg ville ha måtte jeg kjøpe nå:) Men, bare koselig å ha en vogn i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skal bruke vogna som storesøster brukte.. :) det er en svart og brun Emmaljunga vogn.. :) veldig fornøyd med den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

vi har bestemt oss allerede :)

vi går for Emmaljunga edge duo :)

 

den passer veldig godt for oss. stor bag, fin sportsdel, god kvalitet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en emmaljunga city cross med citybag. Fantastisk lett vogn å trille, og da kan jeg velge egen farge på bag og egen farge på sportsdel =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det teutonia vogna til storebror. Kjempe fornøyd med den. Lett å slå sammen og å løfte inn og ut av bil, 4 stødige hjul å trille på på vinterstid med tvilsomt rydda fortau og fin å se til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det emmaljunga edge duoen som storebror brukte. Den er like fin, og kosta flesk, og er veldig fornøyd med den :)

selv om jeg gjerne ville hatt en litt mindre en, og kanskje rød:p

men jeg føler ikke at jeg har råd til en til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mountain buggy urban jungle, kjempefornøyd, men trenger nok tvillingvogn nå som det blir ca 1 1/2 år mellom dem. Vurderer mountain buggy duo eller plus one, eller den nye bugaboo donkey. Men den blir nok kjempedyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man velge hvordan vognen skal være så detaljert?? :)

 

Jeg vil helt klart ha noe i kalesjen, små hjerter eller noe som babyen kan se på :)

 

har lyst på bugaboo eller city cross :)

 

i hvor god tid burde man kjøpe/bestille vogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...