Gå til innhold

Gutt eller jente :) i august?


*Anna75* >Frida&Alfred<3

Anbefalte innlegg

Venter dere gutt eller jente i august? I en tråd under ser det ut som det er mange gutter så langt.. :) (bare for moros skyld, ikke det viktigste, jeg vet;))

 

Jeg venter gutt og har termin 2. Aug - hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi venter gutt eller jente 4. august;-)

Ville ikke vite kjønn denne gangen, så venter spent til etter fødselen.

Men det virker som det blir mange augustgutter ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det var gutt når jeg var på tidlig ul i uke 12, men nå viser det seg å være jente:) Termin 12 aug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollypopp, det må være sååå spennende å ikke vite:) imponerende at dere klarer å ikke "kikke" på UL, hi, hi..

Og jeg liker tanken på å ikke vite, at da venter man på at barnet skal komme - ikke gutten eller jenta..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite. Det viktigste er at barnet er frisk så gleder vi oss veldig til å høre kjønnet etter fødsel :). Men jo jeg er pokker så nyskjerrig også....

Har en sterk følelse på gutt, men aner jo i grunn ikke.

Termin 13 august :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de aller fleste syns da vel at det viktigste er at barnet er friskt, men hva har det å gjøre med om man vil vite kjønn eller ei?! Syns det er småpatetisk å si at man ikke vil vite kjønn fordi det viktigste er at barne er frisk... Det impliserer at de som ønsker å vite kjønn ikke bryr seg om annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det var overhode ikke slik ment.... Selvfølgelig mener jeg ikke at de som vil vite kjønnet ikke bryr seg om barnet er frisk eller ikke... Må bare beklage om jeg skrev det så dårlig at det ble misforstått på den måten :(. Det var overhode ikke ment slik.

Er klart jeg dør etter å vite kjønnet jeg også, men i fellesskap fant jeg og min mann ut at vi ønsket å ha dette som en overraskelse. Men det er vår avgjørelse, all respekt til de som ønsker å vite også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg venter jente og handlet inn hennes første klær i dag - alt i rose. Synes det er unektelig spennende likevel selv om jeg vet kjønnet - og hele vår testestoronbefengte familie gleder seg til og bli kjent med denne nye lille jenta som kommer 20 år etter de andre.

 

Men jeg skjønner de som vil vite og de som ikke vil - dette blir opp til hver enkelt:-) - men alle er vi vel alle glade for friske barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter en gutt 27. august (Skal tilbake for å få konkret termin den 5.april). Han så frisk og fin ut <3 JIPPI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille i magen min hadde ikke lyst til å vise frem sine private deler på ul:) Men jeg har en veldig sterk følelse på gutt :) Termin 5.August :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at så mange vart på UL og fått sett sine små! :)

Måtte bare telle litt.. 11 gutter og 6 jenter så langt + de se ikke vil vite og ikke vil vise.

 

Jeg liker lister altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter antageligvis jente, og termin er foreløbig 20.august. Skal på UL i morgen, så da får vi se om ting blir forandret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter jente 18 august ifølge jordmor. jeg vet ikke helt om jeg skal stole på henne eller min magefølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...