Gå til innhold

Noen her som har 4 barn i to "puljer"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to store barn, og en attpåklatt på snart halvannet år.

I det siste har jeg begynt å gruble for meg selv om jeg kanskje har lyst på et barn til, selv om vi har sagt at 3 barn er nok og vel så det.

Mange har sagt at vi burde få en til, at det er så kjekt for minstemann og enklere for oss å ha to små enn et "enebarn".

Hadde vært kjekt å få synspunkter fra noen i denne situasjonen!

Kjenner at jeg må bestemme meg for enten eller nå, og ikke gå å gruble mer på dette. Er i tillegg blitt 40, og synes egentlig det er i eldste laget å få barn (for meg altså, full respekt for andre "eldre" gravide...).

Sukk... blir liksom ikke kvitt dette suget etter et barn til, var helt fantastisk å få nr 3, og jeg føler jeg har blitt en mye bedre mor som "voksen" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 5 barn, i to puljer, og går fint det :-) 3 i første pulje, og 2 nå.

jeg var nesten i din situasjon, nesten 40 og hadde veldig lyst på en til, sammen med mannen min. (han har ingen fra før)

jeg følte det var noe som manglet, og fikk nr 5, og da roet jeg meg helt...

jeg var 39 da jeg fikk minstemann, som nå blir 5 år til sommeren,og vår felles eldste blir 10 i juni.....

så om dere er enige,så ville jeg fått en til om jeg var deg, for det er noe som mangler....hvis du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

5 barn i to puljer. To med min eks som blir 12 og 14 år. Tre med min samboer som er 5 og 2 år + en på 3 mnd.

Helt supert! Får mye hjelp av de to eldste, og de tre yngste har mye glede av hverandre.

Føler jeg er en mye roligere mamma også, nå som jeg er eldre:-)

Skrevet

jeg har bare de to minste boende her hjemme,da de 3 eldste bor for seg selv, eller hos sin far.

Skrevet

Jge synes du skal gjøre deg. Jeg e rtre år eldre enn deg, og har to store og en attpåklatt. Yngstejenta er nå 6 og går på skolen, så nå er dte for sent for oss med flere, men hadde jeg kunnet gå tilbake fire-fem år i tid, hadde jeg kanskje villet ha en til, så den yngste også hadde hatt et søsken litt nær seg selv i aldre. Angrer ørltegrann på det nå.

Du, derimot, har ennå tid.

Skrevet

Takk for svar! :)

Jeg har alle tre med samme mann, og det meste av arbeidet faller på meg, i hvert fall spebarnstiden. Mannen min jobber mye, og kommer nok til å fortsette med det.

Det som holder meg mest igjen ang å få fire barn er at det kan bli veldig travelt å følge alle opp skikkelig, når de blir større skal de kjøres hit og dit, hjelpes med lekser osv. Synes det er heftig allerede :)

Men som dere sier, jeg er redd for å angre på at jeg IKKE fikk nr 4, at noe alltid vil mangle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...