Gå til innhold

Aleinemor, dating og barn og sånn...hva er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann kloke damer!

jeg er aleinemor og har ikke så mye avlastning.

Hvordan gjøre det på en ok måte med tanke på dating og sånn?

Er jo ikke ungene som skal på dating, men vanskelig når jeg har lite barnefri...

Hva er greit og ikke?

Har egentlig den holdningen at unger ikke skal introduseres for foreldrenes kjærester for tidlig. Både med tanke på sorgprosessen til ungene etter bruddet, og andre ting..

Hvordan treffe en ny mann og få sjangs til å bli kjent når jeg bare har ungefri noen få ganger i mnd...

Og er det greit å ha besøk når ungene har lagt seg? De kan jo våkne?

Håper på gode svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde besøk etter barna mine hadde lagt seg. De sov alltid godt om kvelden.

De få gangene de våknet gikk jeg bare inn på rommet deres. De såg aldri at jeg hadde besøk.

Møtte ikke kjæresten min før vi hadde vert ilag nesten 1 år tror jeg.

Skrevet

Samme situasjon her. Jeg dater når jeg har barnefri, og når jeg har vært sammen med en fyr noen måneder, presenteres han som en venn for ungene mine. Det betyr ingen kyssing eller noe så de ser det. Enda senere har jeg (ved ett tilfelle) sagt at vi er kjærester.

Jeg hadde et forhold til en fyr noen korte måneder, men ungene skjønte ikke at vi var sammen, de sa at jeg ikke hadde kjæreste.

Jeg vil ikke at ungene mine på 4 og 6 år skal huske at jeg traff menn, samtidig er det umulig å bli ordentlig kjent med noen om vi ikke kan se hverandre sammen med hverandres og egne barn.

Ta deg god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...