minnymor Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Vi har prøvd å få til et søsken til sønnen vår i 9 måneder, uten annet resultat enn to SA. Jeg har akkurat begynt utredning hos gynekolog, og har tatt blodprøver for å sjekke bl.a. stoffskiftet. Har lest mye om lavt stoffskifte i det siste, og jeg har de fleste av symptomene. Hadde ingen problemer med å bli gravid forrige gang, så jeg frykter at problemene jeg opplever nå (sannsynligvis) skyldes lavt stoffskifte. Er det noen med erfaring på området som kan opplyse/oppmuntre meg litt?
på'n igjen:)*fødeklar* Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Hei på deg Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år, og sluttet med p-piller 4 januar ifjor ble gravid 18, endte desverre i abort siden foster lå i eggstokken, ble gravid igjen i april, men dette endte også med SA 1 juni. Ble gravid igjen 19 juni og dette har godt veldig bra. er nå 38 fullgåtte uker og bare går og venter på at fødselen skal sette igang Ønsker deg masse lykke til med å bli gravid håper det ordner seg for dere..
IreneUtålmodig Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Har selv hatt det siden jeg var 7 år og ikke hatt noe problem med å bli gravid Lykke til med prøvingen og stoffskifte!
Gjest Ms. Muffins Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg mistet vår spire i uke 9, pga. for høyt stoffskifte. Går nå hos endokrinolog jevnlig, og han er nøye med at stoffskiftet ligger på helt normalt nivå, hvis ikke kan det ende i abort, eller så kan barnet få misdannelser. Han sa hvertfall til meg at lavt, var farligere enn høyt stoffskifte. Lykke til!
babybel Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Hei. Det viktigste er å bli godt utredet,og det er bare en blodprøve som skal til for å finne ut om du virkelig har lavt stoffskifte. Jeg blir i alle fall lett gravid tross lavt stoffskifte, og når en er riktig medisinert er det ingen ting å bekymre seg for. Skal sies at jeg har hatt fire aborter. Men det var før de startet utredning og fant ut at jeg hadde lavt stoffskifte. Jeg fikk det etter 2. graviditeten, så jeg har to barn fra før og venter tredjemann nå. Håper dette gav deg noen svar, selv om jeg kanskje er vel direkte. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå