Gå til innhold

et av tusen barn hvorfor mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk en kjedelig diagnose for en stund siden og dette var et av de første spørsmålene jeg stilte meg. Har enda ikke fått noe svar.

Men jeg lærer og leve med dette og og selv om det føltes som hele verden gikk under så ligger det noe i det at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere.

Jeg har et unikt barn. Elsker barnet mitt kankje enda mer om det er mulig.

Ha en flott dag og takk for at du gadd å lese klagingen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe problem det. leit å høre. håper barnet ditt har det bra!

Skrevet

Syns dette var en helt naturlig reaksjon og få, jeg er sikker på at de fleste her inne ville tenkt det samme selv.

Lykke til videre og ta vare på de fine stundene!

Skrevet

Har selv et barn med en funksjonshemning, til og med et barn som var helt friskt helt til noen gjorde en tabbe når hun skulle fødes. Så hennes skade skyldes sykehustabbe...

Det er bittert, og jeg har også lurt på hva vi har gjort galt for å fortjene dette. Datteren min er millionær, hun fikk jo erstatning, men jeg ville mye heller hatt henne frisk!

Det er lov å "sørge" over skjebnen, men pass på at du ikke blir bitter, det får du veldig lite igjen for. Barna våre var ønsket og de er høyt elsket, vi skal gjøre det vi kan for at livet deres skal bli så bra som mulig med deres forutsetninger. Vi gleder oss over at de er til, og gjør det beste ut av situasjonen.

Klem.

Skrevet

syntes ikke du klagde men at du skrev litt om din situasjon. det er slik at noen ganger må vi lære å leve med ting vi ikke hadde forutsett. det kan være vanskelig , men oftest er det vert strevet og tårene.

utforsk deres verden. det kan komme masse glede gjennom dette også hvis man våger å se etter gullkorn.

kos deg med ditt unike under.

Skrevet

Takk for gode svar :) nei da jeg er ikke bitter, dette er slike ting man ikke kan forutse.

Ja barnet er ønsket egentlig et mirakel barn mannen og jeg hadde vært sammen i 15 år før det ble noen barn på oss.

Skrevet

Ha en fin dag du og !

Skrevet

Det er et lite lotteri det med å få barn.... Og for oss som får barn med ekstra behov, er det lett å tenke "hvorfor oss?". Men hadde det ikke vært oss, så hadde det vært noen andre. Og kanskje det ble nettopp oss, fordi vi kan takle det bedre enn andre?

Men når en tenker på hvor avansert en kropp er, og at den blir skapt av to caller, så er det jammen meg ikke rart at der blir litt feil og mangler av og til. Noen får mer utfordringer enn andre, men ingen av oss er perfekte.......

Skrevet

Hvis dette var et klageinnlegg, så tror jeg du er en positiv person :)

Ha en flott dag, du også!

Skrevet

jeg skjønner så godt tankene dine, kjære deg!

Vi fikk et hjertesykt barn. Det er en oftere stilt diagnose enn det du har, men alikevel. Pappan er hjertesyk, og det var 2% sjangse for å få et hjertesykt barn!

Nå er jeg gravid igjen, og denne gangen er det 5% sjangse!

Har du tenkt på at sånne som oss burde tippe lotto? ;)

Det har jeg tenkt mange ganger...

Ha en fin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...