Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #27 Skrevet 11. mars 2011 Brus? Seriøst???? Er det krise å ikke ha brus i huset? Ikke rart det mange overvektige mennesker.. Toalettpapir vil jeg ikke gå tom for.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #28 Skrevet 11. mars 2011 Dasspapir, i grunn det eneste jeg MÅ ha der og da.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #29 Skrevet 11. mars 2011 Jeg blir generelt litt stressa når jeg kan se bunnen i fryseren. Liker å ha endel mat der til krisetider. Har opplevd mange trange stunder, og da er det godt at det ligger noe innerst, nederst i fryseren. Siden jeg har slanket meg i tre år nå (gått ned 55 kilo), unner jeg meg Pepsi Max, og jeg kjenner at jeg får litt abstinenser når det er tomt Men jeg klarer meg altså! Det er bare vane Tannkrem og nye tannbørster MÅ jeg har liggende til enhver tid, sånn at jeg kan bytte på dagen når børsten av en eller annen grunn ser guffen ut Ja også hundefor da
OsloMor Skrevet 11. mars 2011 #31 Skrevet 11. mars 2011 Skummet kulturmelk, som jeg MÅ ha på mine havregryn hver morgen. Det er den ene tingen jeg ikke får kjøpt i kiosken eller andre lokale søndag- og kveldsåpne butikker. Ellers får jeg kjøpt det jeg skal ha stort sett bestandig:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #35 Skrevet 11. mars 2011 Penger først og fremst Dopapir Morsmelkerstatning Klarer meg ofte uten "alt" annet. Men man har jo alltids noe i kjøleskapet å bite i, uansett. Jeg sulter ikke selv om jeg ikke har penger for to uker eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #37 Skrevet 11. mars 2011 Hehehe, du fikk meg til å le anonym 20:37;D!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #38 Skrevet 11. mars 2011 Babygrøt Håndsåpe Balsam Saft/brus/juise (Må ha drikke som ikke er bare vann)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #39 Skrevet 11. mars 2011 Røyk Pepsi Max nesespray Ellers takler jeg fint å mangle noe til neste dag
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #40 Skrevet 11. mars 2011 Alt som har med babyen min å gjøre, pluss dopapir, vaskemiddel og egg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #41 Skrevet 11. mars 2011 Dere som skriver hermetiske tomater, hva bruker dere de til? Har kjøpt det to-tre ganger i løpet av livet jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #42 Skrevet 11. mars 2011 Tannkrem Melk Brød Smør Bleier! Våtservietter Pålegg generelt Ansiktskrem Deodorant Hårspray Dopapir Tyggis Vaskepulver Maskinoppvaskmiddel Farin Salt Rouge Barberhøvler Grønnsåpe Strøm på mobilen
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #43 Skrevet 11. mars 2011 Nesten alt. Pizzasaus, lasagne, fiskegryte, mange andre gryteretter, spagettisaus, tomatsuppe, med mer.. Nå er jeg ikke en av dem som skrev det, blir ikke stresset før det er tomt for mat generelt jeg. Det er verre med mangel på hygieneartikler enn en spesifikk matingrediens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå