Gå til innhold

Har ei veldig tørst jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er straks 14 mnd, og de tre siste dagene har hun vært ekstremt tørst. Går og drikke fra vannflaska konstant. Tisser så mye at det går gjennom bleia, selvom jeg akkurat skiftet osv.

Hun går hele tiden og ber om påfyll på vannflaska (kommer med tom flaske og peker på vannkrana), og hun blir sur om jeg somler med å fylle den, så det er tydelig at hun virkelig vil ha vann.

Kan det være noe galt? Kanskje et dumt spørsmål, men blir litt bekymret for at det skal være noe..

Hilsen "dum førstegangsmor"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gi henne vann i en kopp i stedet for, mulig at hun syns det er morsomt å drikke fra flaske (jenta mi drikker også utrolig mye når hun har fri tilgang på en imsdalflaske)

Skrevet

Det kan være et tegn på diabetes, og du bør snakke med en lege.

Og til tross for at det mases mye om at folk drikker for lite vann, så er det faktisk ganske skummelt å drikke for mye også. Blant annet skyller man ut alle mineralene og vannløselige vitaminer fra kroppen, noe som kan føre til mangelsykdommer.

Så jeg skulle definitivt snakke med legen, og også gi henne noe drikke med næring i av og til i stedet for vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...