Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Kan man gjøre det? Jeg tenker dersom vi ikke får solgt huset, og vi ønsker å leie det ut så det ikke skal stå tomt når vi flytter? Hvordan blir det da om det blir solgt?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Du må jo det om man ikke får solgt det? man kan jo ikke sitte med to lån.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Vi skal ikke ta opp et nytt lån.. Men hva gjør man i forhold til leieboer når huset blir solgt? Har man lov å si de opp på grunnlag av at huset skal selges?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Om dere faktisk er i en prosess nå hvor dere prøver å selge kan jeg ikke tenke meg en eneste leieboer som ville godtatt å leie med en så usikker fremtid.. Leietakeren kan sies opp om de nye eierne skal bruke huset selv, men leietakeren har jo sine rettigheter og kan ikke kastes ut på dagen.. Jeg ville nok heller satt alle kluter inn på et raskt salg, evt trukket huset fra markedet og leid det ut og så lagt det inn igjen senere...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Det er veldig vanlig å gjøre det slik her vi kommer fra, og jeg vet ikke om noen som har hatt problemer med å leie ut huset.. Det er nemlig et fryktelig presset leiemarked her, så folk tar hva som helst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå