Gå til innhold

Facebookstatus: "Åh nei!!!!!!"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så svarer bekymrede venner og bekjente : "Uff, hva har skjedd"

 

Så svarer da igjen den som hadde statusen: "jeg vil ikke snakke om det".

 

Øhh..... Bare jeg som synes dette er direkte latterlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå jeg har så mange av de på facebook! Får helt MAKK! Sikkert bare for å få oppmerksomhet!

Skrevet

Vet også om noen som legger ut sånne statuser, og som ikke vil kommentere dem videre.....

 

Synes også det er veldig latterlig! Oppmerksomhets-syke folk:-P

Skrevet

fb er latterlig,men jeg bruker det likevel...syntes også det er ekstra irriterende at folk skriver slik uten å ha noen mening med det...

Skrevet

ha ha, det der er så teit T E I T

Skrevet

Nei, ikke bare du som synes det.

Tåpelig!

Skrevet

Jepp. Attention whore.

Skrevet

Om en ikke vil snakke om ting bør en jo ikke utlevere seg sånn på FB da! :P

 

Men HVORFOR BRYR DU DEG!!!! :P

Skrevet

Det er direkte latterlig!!

 

De gjør det kun for oppmerksomheten!!

 

Har noen sånne på vennelista jeg også... Omtrent daglig er det slike "krise"-statuser....!

Skrevet

Ja det er noe av det latterligste jeg ser, faktisk:)

Jeg kommenterer aldri slike statuser.

 

Skrevet

jeg blir direkte provosert av sånne statuser jeg.

 

idioter hele gjengen.

Skrevet

Ja enten svarer de at de ikke vil snakke om det eller så er det liksom "ja..det du vet.." eller "skrev til deg på chaten" harregud..gidd å skriv d som status om man kun vil snakke om det med et par personer..harregud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...