Gå til innhold

Våkner så lett..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille våkner så lett om natten :-( Når vi går å legger oss, våkner han.. Når far sovner å begynner å snorke, våkner han.. Når vi rører på oss, våkner han (dyne og puta er "bråkete") Når ventilasjonsanlegget starter, våkner han...

 

Hva kan vi gjøre?? Legge han på eget rom er ikke noe alternativ..

Har prøvd å ha radioen stående på om natten, men det funket dårlig.. Gutten våknet uansett og jeg fikk ikke til å sove...

 

Er det noen som har noen tips til hva vi kan gjøre?? Begynner å bli desperat!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor kan han ikke ligge på eget rom?

 

med førstemann var vi veldig påpasselige med å være stille rundt sovetid og det resulterte jo i en unge som våknet lett ved lyder.

 

nr to ble vant med lyd da han sov med en storebror i hus, så han sover bedre med lyder enn det broren gjorde.

 

Kanskje det er en kneik dere bare må over til han lærer seg å sove gjennom lyder. Dere kan jo ikke være musestille hver kveld, dersom det innebærer at dere ikke kan snu dere i senga engang:)

Skrevet

Fordi vi har bare et soverom of har ikke anledning til å flytte på et par år..

 

VI har prøvd å ha lyder rundt han hele tiden fra starten av, men det har jo ikke hjulpet :-(

 

hi

Skrevet

Er det ingen som har råd? Har ikke lyst til at mannen skal ligge på sofaen en natt til :-(

 

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...