Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Er helt blank på navn denne gangen. Tar gjerne imot forslag til navn på lillebror som passer til Jonathan..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 har selv 2gutter som heter Jonathan og Theodor;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Sebastian er fint, men det heter sønnen til venninna mi.. Theodor er jo kjempe fint, det skal jeg foreslå
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 vi synes og at Jonathan og Theodor passer bra sammen;)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Vi har en Jonathan fra før og om vi hadde fått gutt denne gangen hadde vi kalt ham Benjamin. Syns det er kjempefine navn sammen =)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Kasper og Jesper har jeg fått mange forslag på Benjamin er kjempe fint, men er så mange som heter det her.. Kristoffer hadde jeg bestemt for at gutten min skulle hete fra jeg var lita, men nå er jeg usikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå