Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 er høygravid, mannen er bare sint og sur. Er sikkert lei av ventetiden han også..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har også en sur mann. Men det er kun når han er hjemme sammen med meg og ungene, så det er tydelig at det er jeg som gjør han sur. Han tar alt jeg sier negativt, sier jeg noe fint, så er det galt også. Hurra!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Føyer meg på dere damer! Jeg har også en mann som er sur og gretten. Mer enn hva jeg som gravid er. Må jo være noe jeg gjør som irriterer han. Ellers sies det jo at når vi er gravide kan men ofte få gravid symptomer de også! Hater sure menn!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg melder meg på her! Har en mann som virker veldig missfornøyd med familiefarvalget han har tatt. Er veldig sur og negativ mht familieplaner og gjør mer utenfor huset nå enn før vi ble en familie... og det værste er at han gjør meg sur og negativ også! ond sirkel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå