Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Fullammet 8 mnd, ammet 13 mnd.Tvillinger født 11 uker for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Ammer enda. Sønnen min er 13 mnd, men kun morgen og kveld
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ammet i 15mnd, men begynte å introdusere mat ved 4-5mnd og trappet så gradvis ned. Siste halve året var det kun "kos" morgen/kveld.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 6 uker, da forsvant dessverre melken min...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 21 mnd.??.. Æsj det er herslig. 12 mnd er nok spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Fullammet til 6-7 mnd, så pupp innimellom til 15 mnd. Morgenpupp og kveldspupp til litt over hun var 3 år.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 2 år med de 2 første (bare morgendråpen det siste året, da) og fullammet 7 mnd med begge. Fullammet like lenge med nr 3, men avsluttet hele ammingen etter ca ett år.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 09:32 du virker som ei helvetes kjerring. Jeg ammer enda, gutt på 7 måneder. Men nå kjenner jeg det er på tide å trappe ned. I løpet av april ammer jeg bare morgen og kveld:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #12 Skrevet 10. mars 2011 Hva er heslig med det? Og hvor kommer din "autoritet" fra i ammespørsmålet?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #13 Skrevet 10. mars 2011 ja er nok ei helvetes kjerring når det gjelder å amme ongen sin til de er ca 2 år.... da er det noe som ikke stemmer. ongen kan gå å snakke. men er ennå ikke sluttet med å sutte på en pupp.... er nok ikke bare meg som syns det er herslig !
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #14 Skrevet 10. mars 2011 13 mnd med første. Minstemann ammer jeg på kvelden enda, 14 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #15 Skrevet 10. mars 2011 4 mnd, 5mnd og 5 mnd. Jeg er ingen god ammer dessverre
hit og dit Skrevet 10. mars 2011 #16 Skrevet 10. mars 2011 11 mnd på eldste, og så husker jeg jammen ikke hvor lenge jeg ammet den minste. Sluttet en gang mellom 10 og 12 mnd. Jeg ammet ikke da hun fylte ett år, men husker ikke når jeg sluttet.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #17 Skrevet 10. mars 2011 Sorry men til hun var litt over 3 år? Kødder du?? Jenta mi er litt over 3 år nå, og jeg synes tanken på at hun skulle suge på puppen min nå, er motbydelig. Hun er et stort barn nå, som spriner, klatrer, prater lange hele setninger og tørker seg selv når hun har tisset. Ingen baby lengre. Ved 1,5 år ca går vel min grense.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 Pjokken er 13 mnd. Ammer enda, men prøver å trappe ned.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #21 Skrevet 10. mars 2011 Sønnen min er 8 år, vi lurer på å slutte til sommeren.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #22 Skrevet 10. mars 2011 1 mann: 15 mnd 2 mann: er 11 mnd og ammer fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #23 Skrevet 10. mars 2011 førstemann 9 mndr (fullammet 4) andremann 15 mndr (fullammet 6)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #24 Skrevet 10. mars 2011 Nr. 1: Over 2 år Nr. 2: Over 1 år Nr. 3: Er 10 mnd og ammer enda.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #25 Skrevet 10. mars 2011 Jeg ble ammet til jeg var 24 måneder:) Var vel helst bare kosen jeg var ute etter da, tror ikke mamma hadde så mye melk da egentlig. Eldste ammet jeg til 17 måneder og minsten ammer jeg ennå, 13 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå