Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 litt?eller klarer dere å holde dere? jeg mister av og til besinnelsen, blir så sur at jeg kan finne på å bare "røske"opp barnet(1 år)... men ikke noe alvorlig altså...men uff føler meg så slem:(
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Jaa....en gang var det så ille at jeg dyttet til han. Angrer jo selvfølgelig dritmye etterpå, og satt på nettet i flere timer for å se om det fantes kurs for sinnebeherskelser eller noe. Hos meg er det rett og slett umulig å telle til 10. Den metoden går ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg mister ikke besinnelsen på min sønn, men på min mann!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Ikke på barnet, men jeg har blitt så irritert på katten som gnager og piper, inn, ut, inn, ut, at jeg har brølt til ham *skamme seg*
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Ja dessverre har jeg det mange ganger. Jeg har tatt for hardt i, dyttet til, kjeftet på... ja uff ting som jeg angrer så sykt mye. Jeg burde virkelig gått på et sinnemestringskurs!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 huff, jeg vokste opp med en slik mor. Stort sett ble hun bare vanlig "sint" dersom vi barna irriterte henne på noen måte, men av og til snappet det helt for ho, og fant på å dra i armen, lempe meg inn på rommet, røske til eller andre ting, helt ut av det blå. Var helt forferdelig. Var livredd hele tiden, selv om det ikke var "vold". Skjønte jo ikke alltid hvorfor hun ble sint heller? Fortsatt skvetter jeg til dersom noen gjør en brå, plutselig beveglese rett foran meg. Mister ALDRI besinnelsen på barna! ALDRI!!! Reagerer faktisk helt motsatt. Begynner det å koke i hodet, senker jeg automatsik stemmen, og tar det heeeeelt med ro.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Unnskyld meg, men jeg forstår ikke hvordan dere kan gjøre det mot en 1 år gammelt barn. Greit det kan være krevende til tider men det er vi som er voksen og må oppføre oss deretter
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Nei aldri. Har venner som ser på meg som irriterende rolig.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Det er noe galt om dere mister besinnelsen på denne måten over deres barn.. Jeg vokste opp i et hjem fylt med vold, og det er noe jeg aldri kan tenke meg å utsette barnet mitt for... grow up!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå