Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Noen som har denne bilen? Jeg har sett på den nye +2 modellen, og er forelsket:) har to barn, og lurer på om det er noen som har erfaring med denne ang plass?? Er det en god familiebil?? Takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har den ikke, vi syntes den ble for dyr for oss.. (pga hus) mannen prøvde den og den var visst himmelsk å kjøre! Men for en lekker bil, forelsket jeg også
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Vi har også vurdert den, og jeg har spurt om den tidligere her inne men det virker ikke som om Qashcaieiere her. Jeg har lest noen tester av den og det eneste jeg reagerer på er at samtlige som har testet den sier at det bråker ganske mye i den, du hører både motor og hjul veldig godt inne i kupeen. Jeg tenkte jeg skulle dra og prøvekjøre den en dag og sjekke plassen med tanke på barneseter og vogner / bagasjeplass. Vurderer du å kjøpe helt ny, eller brukt?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Virker ikke som om det er noen Qashcaieiere her. rett skal være rett! ) 10.35
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Vi har en Qashqai og er kjempefornøyd! Bråker?? Har jeg aldri reagert på. Derimot er det utrolig deilig å sitte høyt og vi har vindu i taket som gir følelsen av større plass og masse lys i baksetet. Vi har 2 barn, men minste er snart 6 år, så vi har bare ett barnesete, men det er god plass i baksetet og stort nok bagasjerom. Nå er vår bil 2 år gammel og ikke 2+modell, så hvor god plass det er i den vet jeg ikke. Men vi prøver nå på nr 3 og mannen mener vi MÅ ha ny bil fordi det ikke er plass barnevogn i bagasjerommet. Jeg er ikke sikker på om det stemmer eller om han ser på det som et påskudd for å få kjøpe 4-hjulstrekk... ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 10.35 her igjen. Nei, nå skjønner jeg hva du mener med at den ikke bråker - jeg var og prøvekjørte den i dag... og ups... kom visst til skade for å kjøpe den i samme slengen!! Den var faktisk veldig god å kjøre, og bagasjeplass nok til barnevogn, men nå er det +2 jeg har kjøpt da. Gleder meg til å få den, men det er noen måneders leveringstid )
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 Vi vurderte den, men kjøpte den ikke pga dårlig bagasjeplass. Kjøpte Peaugeot 307sw istedenfor og har ikke angret på det. Men den er skikkelig fin å se på qaschcaien!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Men er det noe større bagasjeplass i den enn i +2 da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå