Gå til innhold

Hva er din største hemmelighet? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en eks som jeg har tatt opp kontakten med (de siste fire årene). Han bor og jobber i utlandet. Vi har telefonsex mange ganger i uken, og snakker mye sammen straks vi har en sjanse.

Dette medfører at jeg har mobilregning på ca. 10 000 kr i mnd, det aner ikke mannen min noe om...

Den triste biten av det er at vel at både eksen og jeg vet at vi elsker hverandre og ønsker å være sammen, men så mye som ville blitt vanskelig (begge er gift, bor langt fra hverandre osv.).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en sjel i verden utenom meg som vet at jeg hver kveld overspiser og spyr.

Skrevet

Det er ikke en så stor hemmelighet for det er folk som vet, ikke alle men noen, inkl mannen min. Det er at jeg tenner på jentesex (er jente selv)

Ser veldig ofte på lesbisksex på nettet og onanerer. Spesielt nå når jeg går gravid, skjønner ikke hvorfor det er mer nå.

Det som jeg tenner mest på er 2 jenter med en dobbel-dildo...;)

Skrevet

Piller ut buser og spiser de....

Skrevet

At jeg tilbringer så mye tid på BiM/DiB. Kun mannen som vet, vil ikke at noen andre skal få vite noe om det...

Skrevet

Min flaueste hemmelighet nå om dagen er at jeg har meldt meg inn på møteplassen. Føler meg helt desperat etter å komme over min store "fling".

Ellers er vel min hemmelighet at jeg føler at jeg mister grepet her, føler jeg er ute på ville veier og har et sterkt behov for å få orden på livet mitt igjen. Men det er ingen som vet at ikke alt er i skjønneste orden...

Skrevet

Barberer ansiket annenhver/hver morgen :( Skikkelig psykisk terror, men vet ikke hva jeg skal gjøre! Gjort i mange år og d ødelegger så mye for meg :(

Min største skrekk er at noen skal finne d ut!

Skrevet

Ojsann.. Huff da :/

Min største hemmelighet er at jeg selger brukte truser ;)

Skrevet

Min største hemmelighet er at jeg er bifil, INGEN som vet det, og jeg drømmer om å kunne leve det ut med en kjærest (3-kant). Noe som ikke er aktuelt med nåværende samboer.

Skrevet

Så kjedelig å ha en drøm, man ikke kan utføre.. D er jo synd..

Får håpe d faller seg naturlig en gang :)

Skrevet

Har ingen mørke hemmeligheter. Min største hemmelighet er at jeg til tross for at jeg sier til andre at jeg ikke ønsker meg flere barn så vil jeg ha i hvertfall et til, men siden vi har mange fra før så blir jo folk sjokkert. Så derfor blir nestemann et "arbeidsuhell" sånn offentlig i hvertfall ;-)

Skrevet

at jeg har strekkmerker. masse. stygge. kun lege, jordmødre og mamma som vet det. huff :P

Skrevet

Jeg vet noe alvorlig om et dødsfall. Og mer har ikke jeg tenkt å si.

Skrevet

Min største hemmelighet er at jeg spise snørr:s Er 32år...

Skrevet

Huff da... d hørtes ikke bra ut 18.36..

Får håpe du ikke holder på noe hemmelig informasjon som kan hindre en event etterforskning el.l da...

Eller " ser" du kanskje ting ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...