Gå til innhold

Jaaaaddaaa... Det var bare veldig typisk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal egentlig dra til Malorca 14 mai, men nei daaaa, de skal lage streik akkurat den dagen og andre tilfeldige dager. Vi kommer ikke til å få noen tur alene jeg og samboer, vi venter barn og jeg har barn fraførav, og det blir maange år til vi kan dra på ferie alene, og vi har enda ikke fått gjort det fraførav.

Vi har bestillt på et veldig bra hotell og plass, og vi brukte lang tid på å bestemme hvor. Jeg vil ikke skifte til en annen plass med et hotell som kansje ikke er det vi øsnket. Syter kansje litt nå. Men det er bare så typisk at dette skjer når dette er vår første og sisste tur alene på mange år..

Ja det er ikke sikkert det skjer, men det kommer nok til å skje tror jeg rett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fraførav er ikke ett ord. Det heter fra før av.

Synest ikke synd på dere, er man en familie så er man det. Reis til syden alle mann da vell??

Skrevet

Skjønner skuffelsen, men jeg selv har bare vært på en tur utenlands uten mage eller barn. Det var en studietur, så ikke akkurat ferie.

Sånn er det å være forelder......

Skrevet

Haha, takk for at du rettet meg ja...

Det er bare det at vi har alldri vert på ferie noen plass sammen, og kommer ikke til å klare å flytte på denne ferien heller, poenget med å reise alene er å få oppleve det sammen alene, før det er for sent. Men du skjønte vel ikke det du ;) Du synes vel det er veldig egoistisk og uhørt at vi ikke tar med barna. Om vi får råd og reiser i ettertid så er det selvfølgelig med barna. Dette er bare fordi dette blir vår sisste sjangse. Takk for at du var så snill og rette på meg og til og med synes du så synd i oss, blir rørt.

Skrevet

Takk. Barnet som er i magen er vårt, men mitt barn fra før av er med en annen, og da er barnet hos far mens vi er borte, om det blir da.

Flere som har bestillt tur til Spania og blir rammet av dette?

Skrevet

Hvis problemet er at du ikke VIL bytte til annet sted, ja da synes jeg du syter, Finn på noe annet da?

Skjønner godt du er skuffet når du har planlagt noe men det er den enkleste sak å finne på noe annet. Dere har allerede barnefri den uka så mye å finne på.

Skrevet

Neida, det er ikke det at jeg ikke vil bytte, men det er umulig å bytte dager. Ja vi kunne jo ha funnet på noe annet, sannt det. Men det er ikke hver dag vi har råd til syden, og har ikke vert der før, så har gledet oss til dette ei stund da for å si det sånn :) Jeg har flyskrekk og det er kortest tur til Malorca, pluss at det ikke er for varmt der da, siden ingen av oss tåler 40 grader særlig bra.

Var drømmen det å reise til syden og bade på stranden og oppleve syden, uten at det er alt for varmt. Og nå hadde vi råd og tid til det for oss selv for en gangs skyld :)

Skrevet

Og reisen er betalt for, så hadde jo vert greit å få det man betaler for og planlegger lenge når man endelig har råd :)

Skrevet

Åja slik ja. Ja da skjønner jeg at du er skuffet. Men dere har avbestillingsforsikring? Og lenge til mai. Krysser fingre for "avlyst" streik.

Skrevet

Ja, vi har vel det. Takk for det:) Vi får se hva som skjer, hadde jo vert greit å få den turen uansett :)

Skrevet

Du kan ha like flaks.

Jeg har opplevd at det ble varslet streik fra 07, mens vårt fly lettet 06.30.

Så vi og noen andre kom av gårde uten kaos, mens tusenvis ble stående igjen på bakken.

Skrevet

Hææææ??? Er det meldt flystreik i mai til mallorca??? Hvor står dette hen? Blir litt nervøs for turen vår også jeg nå

Skrevet

synest??? LOL rett opp deg selv før du skriver til andre!

Skrevet

Skjønner sååå godt du blir skuffa!!! Håper de avlyser streiken og dere kommer dere avgårde! Skjønner at dere vil ha en siste ferietur sammen før dere får barn, men ellers er det veldig gøy å reise med barn :) Litt mindre tid til å ligge på stranda å sole seg bare:)

Skrevet

jeg vet AKKURAT hvordan det er:/ vi skulle til malaga 28.Nov i fjor, vi fikk vite om streiken dagen før;) veldig kjip følelse... vi kom oss heldigvis avgårde noen dager senere..

Skrevet

lenger oppe* skulle det stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...