Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er akkurat ny her og jeg skjønner at jeg har tråkket i salaten med å stillet et dumt spørsmål som alle syntes var latterlig. Og så er det en etterpå som poster mange innlegg som jeg skjønner er mot meg å for å henge ut meg litt ekstra. Selv om ingen andre skjønner det så tar jeg det til meg og er veldig klar over at jeg stilte et dumt spørsmål. det jeg egentlig lurer på er om det er vanlig å være så negative til alle og at man henger ut. p.s. ja jeg er ikke så dum annet enn at jeg har skjønt at det er en ulempe med å være anonym fordi man da kan henge ut andre uten navn. Hilsen hun dumme som ikke visste hva anonym var
Gjest 5 andre Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Anonymforumet her blir i stor grad brukt til å lage kvalm. Ikke bry deg om det. Bruk heller skravlesiden, der er det i alle fall et nick bak kommentarene. Velkommen inn hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå