Gå til innhold

Jeg har mista stemmen :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et der best å holde mest mulig kjeft da, frem til den er på bedringens vei? Har jo ikke vært flink til det idag, og nå er stemmen enda mer bortevekk enn det den var tidligere på dagen.

Noen gode kjerringråd der ute? (Er dette en passende anledning å faktisk kunne få lov til å spise litt is tro?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt!

Men ja, du må nok bare holde kjeft, gitt, og ikke bare til du er på bedringens vei, men hold fred til du er bra!

Har vært der selv i vinter. :-( Det ble tre dager hjemme fra jobben. Er helt avhengig av stemmen min i jobben, mange andre kan sikkert gå på jobb uten stemme.

God bedring!

Skrevet

Om det er virus på stemmebåndet du har fått, skal du i hvert fall holde kjeft;) Hvis ikke kan du ødelegge stemmen!

Har hatt det to ganger, og ene gangen var 5 dager før en sangkonkurranse! Rimelig kjipt, men snakket ikke, og så ble jeg frisk. Har hatt det en gang etterpå også. Om du har en jobb der du snakker, er det nok et alternativ med sykemelding. Hviske skal du heller ikke, da det sliter ennå mer på stemmebåndet.

Lykke til for det er drit kjedelig og holde kjeft:)

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg er heldigvis i permisjon, hvis ikke hadde jeg sliti. Jobber vanligvis i bhg. Men jeg strever max med å ikke snakke så mye her hjemme, merker jo nå hvem som pleier å stå for mesteparten av pratinga :/

Aner ikke om det er virus. Hadde mer halsvondt da jeg våknet imorges, og hoster endel.

Gjest yrild
Skrevet

Ikke hvisk. Det er drepen for stemmen. Ellers drikk masser av varm urte/fruktte.

Skrevet

hadde det jeg og

Jo mer man prater jo lengre å vente til å bli frisk...

bare hold ut!

Jeg måtte skrive til mannen min på papir lapper:-)

brukte mye sms og Skype meldinger til andre

i stedenfor

varme drikke veldig bra for halsen - svart te med sitron og litt hønning i..

god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...