Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Ser folk stadig snakker om lege eller leger her, men hva er det??
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Feil. De mener: Gå og legg deg HI. Ikke tapp forumet for dumme spørsmål, da har vi ingenting å svare på i morgen. Natta!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 hahahahaha.... kort, tørt og jeg liker det svært godt... ler så jeg har helt vondt i magen jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Greit skjønner du gjør mer narr av meg kan du ikke bare svare på spørsmålet mitt om anonym og så er vi ferdig med det. Unnskyld for at jeg er så mye dummere enn deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå