Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Hvorfor er det et eget anonymforum hvor alle skriver under med anonym som om det var navnet demmers og jeg også kan kalle meg anonym. Er det noe man blir når man har født??? Anonym altså eller er det en gruppe for noe annet. Har sett det i blader noen ganger også... Jeg vil ikke skrive anonym om det er en gruppe jeg ikke hører til for det blir jo helt feil liksom
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Hahahahahahahahahaaaaa kveldens morsomste troll! )
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Ordet anonym er satt sammen av ordene anoretiker og nymfoman. Håper dette oppklarte noe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Takk.. føler at ingen helt forklarer, så da har de ikke peiling selv heller og jeg sliter litt med å finne relevant informasjon på google fordi det er formye tekst og det er det mange som sliter med. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Beklager, men tror ikke svaret du fikk var riktig opplyst. Har du en mor eller kjæreste som kan hjelpe deg?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 anonym er nymfomane som er anorektiske.. noe du ikke skjønte??
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #11 Skrevet 9. mars 2011 Dævver!! Hadde riktig nok ei venninne som presterte å si: Jeg syntes så synd på hun anonym, for hun har så mange problemer. Men liker navnet hennes da. Haha. Hun var 12 da...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 Kjenner at jeg blir litt usikker nå men jeg tror ikke jeg hører hjemme her og så står det jo at man kan være anonym uten å få dårlig samvittighet for det og anoretikere trenger jo ikke ha dårlig samvittighet for at de har en sykdom?? HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #14 Skrevet 9. mars 2011 Det er egentlig innmari mye teit her inne som vanlige folk ikke kjenner til og ikke helt forstår. snakker blant annet om det å skrive hi på slutte. Jeg har lært at på slutten sier man hade men skjønner jo at man skriver hi fordi man var den som sa hei i utgangspunktet. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Sorry alle sammen jeg vet jeg er dum og kunne jeg gjort om igjen ville jeg ikke postet dette innlegget. Er en som skriver dumme spørsmål nå og jeg skjønner det er pågrunn av meg. beklager at jeg er dum en gang så trodde jeg at mansheste united var et klesmerke og blei flau av det men jeg fikk iallefall forklart det. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Anonym er den som ikke oppgir sitt navn i en gitt sammenheng ( samme som eng. «no name»). Ofte kombinert med bruk av maskering eller annen form for forkledning. En anonym er altså en som ikke vil bruke sitt egentlige navn. En som skjuler sin egen identitet. Grunner til dette kan være flaue spørsmål som du nettopp har stilt eller at man har et problem og ikke vil at andre skal vite hvem som har problemet.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #18 Skrevet 9. mars 2011 Måtte lete deg frem her, og ja, du er nok litt dum (ikke vondt ment). Men bra du har fått svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå