Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #26 Skrevet 10. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor enkelte mener at sjeldne navn betyr at barn blir mobbeoffer! Snakk om mentalitet som tilrettelegger for et usunt samfunn som er så firkanta at det oppfordrer til mobbing av det som er litt annerledes. Annerledes er bra.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #27 Skrevet 10. mars 2011 Vet ikke om datteren min har ett uvanlig navn. Kanskje uvanlig her i Norge. Hun heter Melody Nayeli. Nayeli betyr jeg elsker deg på indianer-språk. Faren er halvt mexikansk-indianer.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #29 Skrevet 10. mars 2011 Søsteren min sine barn heter : Scott Augustus Duncan Carol
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #31 Skrevet 10. mars 2011 Kjenner to som heter Sedolf. Trpr det bare er to eller tre i Norge som heter det. Har og en bestemor som heter Kaspara, og vurderte det navnet til dattera mi.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #32 Skrevet 10. mars 2011 Othelie heter datteren min. Ikke normalt, men ei heller uvanlig. Synes det er så nydelig.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #33 Skrevet 10. mars 2011 Kaspara og Solfrid var ikke uvanlige der jeg vokste opp. Hadde en barndomskamerat som hette Halvbjørn, og der fantes også en Havthor i nærheten. Arwen er visst ikke så uvanlig i Sverige. Der er også Bror et relativt vanlig guttenavn.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #34 Skrevet 10. mars 2011 Og jeg kjenner en som heter Urs. Det er latin for bjørn
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2011 #35 Skrevet 10. mars 2011 har i familie og nær venne krets disse navnene: Bjarke - gutt Lykke - jente Iben - jente Lente - jente (betyr vår på holllansk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå