Gå til innhold

Til dere med barn som har sjeldne navn..

Anbefalte innlegg

.. hva heter de? Og om dere har et sjeldent navn selv, hva er det?

Har ei venninne som heter Isrid. Det er det mest sjeldne jeg vet.

Vil så veldig gjerne ha eksempler på navn som er litt utenom det vanlige.

Inspirert av en annen tråd her.

Og til deg med datteren Leyla: Det er helt nydelig! Felizia og Eliah er også flott!

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Datteren min heter Elvine. Oppkalt etter min mormor som døde noen få uker før hun ble født.

Til hun med Leyla: Tror det betyr vakker natt i Øst Europa. Hadde en kompis fra et av de landene som hadde en datter med navnet Leyla.

Kjenner også til en Ilona, Ildrid, Alberte, Tage og Tørres

Ungene mine har normale navn, men mitt er blodharry derimot :

Lena Samantha

hehe.. Pappa er engelsk og mamma norsk, mamma ville ha Lena og Pappa Samantha, så ble d d da !! Er oppkalt delvis etter kusina mi i Canada som heter Samantha !

Har nok ganske uvanlige navn på ungene... Eldstemann som heter Bersvend er ganske alene om det, sjøl om det fins mange måter å stave det på, og lignende varianter, som f.eks. Bersvein.

Minsta heter Ravngunn, som er enda mer uvanlig... ;-) Får masse gode tilbakemeldinger og vi er veldig fornøyd med det... Ei herlig tulle som ikke kunne kledd det bedre, sida hu er mørk av seg. ;-).

Blir noe uvanlig på babyen i magen også, men det har jeg ikke planer om å ta en diskusjon på her... Klok av skade sist!

Jeg heter noe veldig vanlig og kjedelig, men har lært meg å like navnet mitt. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...