Gå til innhold

Hva kan det være?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært tørst i hele dag, skulle da ha trodd at jeg måtte besøke doen ofte (som jeg har gjort de siste ukene), men nei... drikker og drikker, men går sjeldnere på do nu enn før. Har også vært veldig slapp i dag, og nu har jeg også hodepine og litt kvalme/ubehag. Har ikke smerter i magen og lillingen beveger seg. Blodtrykket var fint sist gang jeg var hos lege (på torsdag), men dem fant noen bakterier i urinen som dem var usikker på og skulle sende det til dyrking. Så her sitter jeg og lurer på om alt er som det skal være, kanskje det er sv.forgiftning? Og har det med bakterien og tilstanden i dag noe sammenheng? (Er 26uker)

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Jeg er også inne i en periode hvor jeg er veldig tørst og går lite på do, men så lenge mini beveger seg så er jeg ikke bekymret. I natt lå jeg våken til kl. 3 og lurte på om kansje fødselen nærmer seg, jeg har 4 uker til termin. Men syns mini kan vente 1 uke til før hun kommer så jeg slipper prematurt barn. Og slipper å ligge på sykehuset, har en jente fra før på 2 år som jeg ikke vil være så lenge borte fra.

 

Om du er veldig usikker så ville jeg kontaktet legen/ jordmor som har oppfølging på deg eller kontakte fødeavd der du hører til. Det skader ikke å ta en telefon for mye for at du skal være trygg.

 

Masse lykke til, håper det går bra med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lege, så du MÅ høre med kyndige her. Jeg synes det kan være grunn til mistanke om svangerskapsdiabetes eller noe sånt. Det kan også være ingenting, men sjekk opp med noen som har peil.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er veeeldig tørst, slik at jeg blir helt tørr i munnen! Kan drikke hele tiden, må ha flere glass ved senga - tisser ikke mer av den grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...