Gå til innhold

Hvilke bilseter har dere som har 3 barneseter i bilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor gamle er barna?

Skrevet

4 år, 2 år og 8 mnd. 4-åring og 2-åring i Besafe izi Combi bakovervendt. Hun på 8 mnd i Maxi Cosi babysete.

Snart byttes Maxi Cosi'n i et Britax Kid Plus til 4-åringen. Babyen tar da over det ene Besafe-setet.

Skrevet

Nr 1 på 4 1/2 år har Cybex solution X 15-36 kilo.

Nr 2 på 3 år sitter i BeSafe izi 0-18 kilo - bakovervendt.

Nr2 på 1 1/2 sitter også i BeSafe izi 0-18 kilo - bakovervendt.

Skrevet

Hvordan får dere plass til barna bakovervendt? Jeg har forsøkt og forsøkt, men mulig de er for lange? De sitter jo absolutt ikke godt når de skal sitte slik. Beina under haka....

Ikke HI

Skrevet

Kommer vel litt an på bilen også. Vi har Touran, han på 4 sitter med litt bøyde bein.

Anonym med 4 år, 2 år og 8 mnd.

Skrevet

Hvor lang er han på 4?

Fortsatt ikke HI

Skrevet

Tipper han er sånn 102-103 cm, ikke helt sikker. 4-årskontroll om et par uker, vi er visst sløve på å måle hjemme :P

Skrevet

Annie 00:41 her.

Nå sitter jo min på 4 1/2 framovervendt. Han er 114 cm og 20 kg. Jeg vet han burde sitte bakovervendt ei stund til, men det begynte å bli vanskelig da vi snudde han. Ja, han kunne klart det, med knærne spredt opp og bak til ørene, men vi valgte å kjøpe nytt sete til han, slik at minste kunne overta hans sete.

Vi kjører en Mitsubishi L400, og den har ikke romslig med benplass, men bra plass til 3 seter ved siden av hverandre.

Skrevet

Vi har ikke testet om vi får plass, men har tenkt å ha Britax Multitec (eller hva den nå heter) eller den for litt større barn Britax kidfix til han som er 4 år, jenta på snart 2 skal sitte i Britax multitec og babyen når den kommer i Maxi Cosi.

Tror de skal passe fint, men har ikke testet ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...