Gå til innhold

Noen her som driver med hest? :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysgjerrig på om vi er flere mødre som har hest her inne!

 

Selv har jeg en toåring og har da planer om ut i LA-middels og noe kjørekonkurranser når den blir gammel nok:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er som får det til å gå opp med hest og barn!:)

Hadde hest i 2 år når jeg gikk på u.domsskolen.

Det er en stor drøm at det kan gå igjen, men ser ikke hvordan det skal gå med familie og jobb:(

Skrevet

mannen min spiser som en. Det er det nærmeste jeg kommer, er jeg redd. (nei, jeg rir litt innemellom. på den hesten)

Skrevet

Er så heldig å ha mine 3 rett utenfor stuevinduet.

driver med både dressur, sprang, kjøring og avl.

ikke enkelt å få tidskabalen til å gå opp, men er heldig å har fantastiske hestepassere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...