Gå til innhold

ser alle voksne på nyheter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 år, men har aldri vært noe særlig for å se på dagsnytt og slike ting, ikke bryr jeg meg om det er noe fra hjemplassen min heller:P

flere?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg kjenner ser nyheter (eller hører nyheter på radio) og leser aviser.

Hvordan får du med deg hva som skjer i Norge og i verden du da?

Skrevet

Sjelden jeg ser nyhetene på tv, men leser aviser på nett og hører en del på radio på jobben.

Er absolutt intr i hva som skjer i verden så nyheter må jeg få med meg på en eller annen måte.

Skrevet

Voksne burde i alle fall være litt oppdatert på hva som skjer rundt om i verden og i Norge.

Jeg ser som regel nyhetene 2 ganger hver kveld.

Blir litt matt av folk som er lite oppdaterte.

Skrevet

Får alltid med meg nyheten kl. 21 på tv2 og været. Og leser nyheten på vg, dagblad og aftenposten på nettet.

Skrevet

Det første jeg alltid må få med meg om morgen, er nyehten på tx tv.

Skrevet

Jeg ser nyhetene med et halvt øye når mannen min ser det. Blir så trist av nyhetene...

Men leser endel nyheter på nett...så er ikke helt lost på hva som skjer der ute.

Skrevet

få rmed meg nyheter gjennom nettaviser.

Skrevet

Ser ikke nyhetene på tv, men leser nyheter på nettet på tv2, dagbladet, vg og aftenbladet hver dag.

Skrevet

sjekker vg av og til da....:) og leser lokalavisa(ser på overskriftene og bildene, leser om det er noe jeg bryr meg om hehe).......

hvorfor må man være så oppdaterte på alt? jeg har aldri stått fast pga det...

Skrevet

Ser ikke på nyhetene! Ikke noe særlig med aviser heller. Hører på radio på jobben og der sender de nyheter hver time. 32år

Skrevet

Ja, jeg ser nyhetene og leser tre aviser daglig. Det er greit å vite litt om hva som skjer i verden.

Skrevet

Du bestemmer selv om du vil være oppdatert. Jeg har jo sett noen eksempler her inne, f.eks Berserk. Noen spør hva som har skjedd 5-6 dager etter den store nyheten var spredd på tv/aviser og nettaviser. Da følger man jo ikke med.

Jeg synes nyheter er spennende jeg da. Og skal man være med å diskutere saker både på jobb og privat er det greit å vite hva det er snakk om.

Ellers er det lett å bli sett på som dum/naiv/uvitende.. men du vokser det nok på deg HI!

Skrevet

Jeg ser på nyheter og tekst tv når det ikke er noe annet. sladder får man jo gjennom facebook og venner og.

Skrevet

For øyeblikket prøver jeg å unngå nyheter for jeg blir så lei meg når jeg ser så mye vondt.. orker ikke ta innover meg alle de grusomme tingene som skjer rundt om i verden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...