ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 da er jeg 3 uker over ikm!! og er leei av å vente! blir såå utomodig! ikke bare det å ha 5 ukers syklus ellers, så må jeg vente EKSTRA lenge! har ikke testa på 2 dager, men er ganske sikker på at jeg hadde fått pos test om det skulle være noe der noen flere som er langt over?
ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2011 åj, kom visst opp 2 ganger
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Kjempekjedelig å vente så lenge. Jeg syntes 10 dager var grusomt lenge. Men idag er jeg ferdig med andre dag av mensen, så jeg bare ser frem til å få eggløsningstester i posten, og kunne begynne å teste etter EL. Men om det skulle klaffe på neste eggløsning finner jeg ikke ut av om det har klaffet før mot påske. Det er lenge å vente det ja. Syklusene mine er også på 5 uker, og gjerne noen få dager til. Du får smøre deg med tålmodighet å så håper vi mensen kommer snart. Ser for meg at det er liten sjanse for at en test blir positiv etter så lang tid.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2011 ja, tviler på den, så sikkert forsinka el og dermed forsinka mens men testa positivt i uke 7 sist. men mista. men dette er vell inviduelt fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap men vil ha mens nåå! så jeg kan fortsette
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 kjempesynd å høre at du mistet spiren din håper mensen kommer snart og at spiren sitter innen kort tid !
DramaMama Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er akkurat en uke over i dag... Skal teste igjen i morra... Sukk, må bare slutte å være så opphengt i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå