Gå til innhold

Hvordan er forma deres?


to+en til!

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å føle meg gravid nå...

Kvalma har satt inn, ikke så gale enda da. Men det øker vel på kjenner jeg meg rett. ;) Ellers så er jeg veldig trøtt og sliten. 5+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen min er stort sett bra, men kjenner at energien ikke er helt på topp. Har også begynt å få bekkenløsning allerede, er bare 5+6 i dag. Kvalmen har heldigvis ikke kjent noe til enda, og håper jeg slipper unna dette svangerskapet (det er jo lov å håpe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett fin form her også, har vært noe kveldskvalm men ikke noe voldsomt..

Konepone_83: har du allerede fått bekkenløsning? Jeg lurer nemlig på om jeg også har begynt å få bekkenløsning (er 6+4). Har aldri hatt bekkenløsning før, og trodde egentlig at det var for tidlig iom at jeg bare er i uke 6.. hvordan merker du det? Har du hatt det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske god form, ikke kvalm. Var det i begynnelsen, ikke det at jeg er så langt nu (5 uker). Ellers kjenner jeg mensmurringer/stikkninger så og si hverdag. Og blir lett trøtt og sliten. Og ja en ting til, LITT ømmebryster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske grei egentlig.

Men veldig trøtt og sliten, ømme bryster og litt kvalm sånn nå og da....

Men det er til å leve med. :-)

Prøver å lytte til kroppen og sover litt mer enn vanlig.

6+0 i dag iflg ultralyd. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+5 i dag, og er ekstremt kvalm allerede! Med min første var jeg ikke kvalm før uti 6 uker, og ikke såå voldsomt som denne gangen heller. Har også fått masse munnskold som er skikkelig vondt, så får nesten ikke i meg mat... Men formen blir nok bedre etter hvert, og hjelper å tenke på at det er fordi jeg produserer en bebis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bekkenløsning i begge mine forrige svangerskap. Denne gangen merket jeg bekkenløsningen FØR jeg hadde funnet ut jeg var gravid. Kjente en velkjent smerte i bekkenet, så da tok jeg en graviditetstest bare for å sjekke, og jammen var jeg gravid. Trodde ikke det var mulig å få det så tidelig selv heller, i de andre svangerskapene har det kommet sånn ca i uke 20. Men har lest en del om det nå i ettertid, og det er visst ikke helt uvanlig å få det veldig tidlig.

Jeg for min del, kjenner stikkinger "inni" bekkenet, spesielt når jeg går (litt vansklig å forklare). Er ikke så kjempeplaga enda, så håper jeg skal klare å holde det ved sjakk ved å ta vare på meg sjøl.

Håper for din del det ikke er bekkenløsning. Men dersom det er det, må du ta det med ro fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ingen plager annet enn trøtthet (kan jo være fordi jeg er sterkt forkjølet også..)

 

Hadde ganske kraftig kvalme da jeg var rundt ikm, da reagerte jeg på alle lukter, men det har avtatt. Håper jeg slipper unna kvalmen, brukte hele svangerskapet forrige gang med å gjødsle veikanten hver morgen, kunne stille klokken, så hadde fint å sluppet unna det!

 

Er 5+2 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 7+0 etter kalkulatorn her men 6+0 etter den på babyverden (noen som kan forklare meg dette??)

-Brystene mine er så vonde at jeg våkner av og til på natten

-Må på do hele tiden, spesielt kveldstid,

-Spiser OFTE

-En del "mensen-smerter"

-Plutselige smerter nede på venstre side av magen om jeg reiser meg opp fort

-Sover mye og er veldug mye trøtt og sliten

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3+6. Blir fort trøtt,men sover ikke så mye mer (både i dag og i går våknet jeg av meg selv kl 9 og fikk ikke sove igjen...skjer aldri ellers, jeg er et sovedyr), stikking i lysken på høyre siden når jeg står/går, fort sliten i korsryggen når jeg står/går, litt ømme pupper, hyppige do-besøk (føler jeg må på do hele tiden, men så kommer det bare 5 dråper).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juni-Jenta-10 + novemberbaby

Her har ikke de største symptomene satt inn enda. Er bare 4+2 i dag, så har nok noe med det å gjøre. Har ei aktiv lita jente på ni måneder, så blir jo litt trøtt til tider, men har ikke merket noe ekstra nå etter jeg fant ut jeg var gravid. Men det kommer nok!

 

Sist jeg var gravid spydde jeg døgnet rundt fra uke 6 til og med uke 15, så gikk det over. Håper det går bedre denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål:) Jeg vet ikke om jeg er gravid engang. Venter på mensen, er 6 dager over IKM, og jeg tok en negativ test i gårkveld. Har ellers svært punktlig menstruasjon den 28 dagen i syklusene mine hver måned, og tanta kommer alltid om morgenen. Skal ringe legen i morgen og finne ut hva som skjer. Jeg har såre lepper, masse luft i magen, stikker i magen og er usedvanlig trøtt. Ellers er brystene helt normale og jeg er ikke kvalm eller har avsmak på mat. Jeg føler meg litt kroppsklein da, sånn starfasen til en forkjølelse-aktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 6+5 idag og eneste symptomet jeg har er veldig ømme pupper, kjenner boblelignende bevegelser neders i magen..akkurat som de første babysparkene sist men det kan det jo ikke være enda (bare6+5) så er nok bare noe annet..men veldig rart...

 

Var ikke kvalm sist så håper virkelig å slippe det denne gangen..

 

må bare xxx fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke turt å teste enda siden det ikke var helt planlagt, men jeg har også sånne "bevegelser" i magen. Snodig, sikkert bare murring! Tenkte da jeg lå i senga at slik kjente jeg når jeg hadde mini i magen også, men tenkte ikke tanken på at jeg kan være gravid før i går og da var apoteket stengt:P I morgen er jeg 1 uke på overtid, så noe utenom det vanlige er det.... Håper jeg sliper å få bekkenløsning denne gangen (selv om jeg fortsatt har vondt i bekkenet etter forrige svangerskap når jeg f.eks går tur og gjør husarbeid), og kvalmen var overvelmende sist helt til ca uke 26. Litt værre å bare legge seg på sofaen nå som mini er her og durer rundt fra morgen til kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt flere si at det liksom bobler litt, og noen forveksler det med å tro det er luft:) Det du kjenner er nok det lille frøet og dens lune rede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en liten hard kul på størrelse med et stort bringebær rett over skambenet, over hårlinja på høyre side.. Noen som vet hva dette kan være? Er helt myk og uten kul på venstre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...