Gå til innhold

sulte streiker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei venninne av meg sultestreiker...hun og mannen går begge hjemme(hun i fødselspermisjon og han sykemeldt). Hun vil ned i vekt, men mannen sier hu er fin slik hu er(hu er ikke overvektig, bare LITT mage)...mannen har gitt litt f*** i henne i det siste og nå sultestreiker hun...syens det er både tragisk og komisk:P

Hun sa til meg at hun ville ha hans oppmerksomhet, så hun tenkte at hvis hun ikke orka å spise noe så kanskje han la merke til henne, tilslutt må det vell vises sa hun:P

noen andre som har sultestreika?blir jo litt bekymra for a:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok snart noe smugspising, så ikke bekymre deg!

Skrevet

Hva streiker Sulte for da? Høyere lønn?

Merkelig navn, forresten. Er han svensk?

Skrevet

hehe ja det var det jeg også sa til henne:P passe seg så man ikke sprekker og finner godteriposen;)

men jeg tror faktisk hun klarer det...hun er så j******sta!

Skrevet

hehe ja sulte og trulte;)

Skrevet

Hun klarer jo ikke det! Maks to dager gir jeg henne ;-)

Skrevet

La henne sultestreike, og ikke gi henne NOEN oppmerksomhet på det.Da er det antagelig ikke så interessant å gjøre det når ingen maser, er bekymret, vil høre på henne osv. En sultestreik går kun ut over henne selv. Det er sin egen helse hun kødder med, og for å være ærlig er det litt sånn Marte 11 år som tramper med beina og skriker at hun skal rømme ut i skogen og dø og da kan alle angre, da for at de ikke ga henne vilja si...

Skrevet

La henne sultestreike, og ikke gi henne NOEN oppmerksomhet på det.Da er det antagelig ikke så interessant å gjøre det når ingen maser, er bekymret, vil høre på henne osv. En sultestreik går kun ut over henne selv. Det er sin egen helse hun kødder med, og for å være ærlig er det litt sånn Marte 11 år som tramper med beina og skriker at hun skal rømme ut i skogen og dø og da kan alle angre, da for at de ikke ga henne vilja si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...