Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 ei venninne av meg sultestreiker...hun og mannen går begge hjemme(hun i fødselspermisjon og han sykemeldt). Hun vil ned i vekt, men mannen sier hu er fin slik hu er(hu er ikke overvektig, bare LITT mage)...mannen har gitt litt f*** i henne i det siste og nå sultestreiker hun...syens det er både tragisk og komisk:P Hun sa til meg at hun ville ha hans oppmerksomhet, så hun tenkte at hvis hun ikke orka å spise noe så kanskje han la merke til henne, tilslutt må det vell vises sa hun:P noen andre som har sultestreika?blir jo litt bekymra for a:S
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Blir nok snart noe smugspising, så ikke bekymre deg!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Hva streiker Sulte for da? Høyere lønn? Merkelig navn, forresten. Er han svensk?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 hehe ja det var det jeg også sa til henne:P passe seg så man ikke sprekker og finner godteriposen;) men jeg tror faktisk hun klarer det...hun er så j******sta!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Hun klarer jo ikke det! Maks to dager gir jeg henne ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 La henne sultestreike, og ikke gi henne NOEN oppmerksomhet på det.Da er det antagelig ikke så interessant å gjøre det når ingen maser, er bekymret, vil høre på henne osv. En sultestreik går kun ut over henne selv. Det er sin egen helse hun kødder med, og for å være ærlig er det litt sånn Marte 11 år som tramper med beina og skriker at hun skal rømme ut i skogen og dø og da kan alle angre, da for at de ikke ga henne vilja si...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 La henne sultestreike, og ikke gi henne NOEN oppmerksomhet på det.Da er det antagelig ikke så interessant å gjøre det når ingen maser, er bekymret, vil høre på henne osv. En sultestreik går kun ut over henne selv. Det er sin egen helse hun kødder med, og for å være ærlig er det litt sånn Marte 11 år som tramper med beina og skriker at hun skal rømme ut i skogen og dø og da kan alle angre, da for at de ikke ga henne vilja si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå