Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 dere som sier at dere føler dere lykkelig og glade selv om dere er kvinner med litt for mange kilo?Eller er det bare en maske?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg var ofte lykkelig og glad når jeg veide noen kilo for mye. Men kiloene plaget meg innimellom likevel. Jeg synes det var kjipt å kjøpe klær, og følte meg ofte litt utilpass når jeg var sammen med andre som var veldig slanke og flotte. Så jeg hadde mange gode og lykkelige stunder som lubben, men må ærlig innrømme at å bli kvitt de ekstra kiloene og få strammet opp kroppen har gjort meg enda mer lykkelig og glad.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har aldri vært lykkelig over min ekstra kg. Men så har jeg fått ett ekstra kg pga graviditet. Så for meg var det rart å gå fra 64kg til 78 kg på kort tid, men er heldigvis nede i 65 kg nå=) Kan jo være at hvis man gradvis legger på seg så blir man på en måte "vandt" med kg?! ikke vet jeg..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Om de sier de er lykkelige og glade så velger jeg å tro det. Ingen er alltid lykkelig og glad men når de ikke er det trenger jo ikke ha noe med vekta å gjøre.
Himmel og hav Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er mor til to flotte barn Jeg har en snill og flott mann som jeg elsker og som elsker meg Jeg har et fint og trygt hjem Jeg har en meningsfull og trivelig jobb Jeg har gode venner Jeg har hobbyer jeg trives med Jeg får brukt evnene og talentene mine Jeg er frisk og det er familien min også Jeg har alle jeg er glad i i livet mitt Jeg har trygg og solid økonomi Jeg bor i et land uten krig, sult, nød og store naturkatastrofer Jeg er sjarmerende og sexy og lys av sinn Jeg mangler ingenting Det går mot vår :-) Å ja, jeg er forresten temmelig overvektig...nei, da burde jeg kanskje ikke være lykkelig og glad. For siden utseendet er det viktigste i verden da bør vel livet mitt egentlig være en ruin av knust selvfølelse og tap. Var det svar godt nok?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Jeg var tynn som ei flis og meget ulykkelig sammen med eksen min. Nå er jeg godt gift med en herlig mann som jeg elsker veldig høyt. Så ja, jeg kan si jeg er lykkelig selv om jeg nå har 6-7 kilo for mye. Vekt og kilo har ikke alt å si for lykke, men jeg må nok innrømme at jeg ville vært mer tilfreds med kroppen min hvis jeg fikk vekk de ekstra kiloene. Men lykkelig, ja det er jeg!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er lykkelig og svært tilfreds over livet mitt:-) Og jeg har 30 kg for mye.De plager meg ikke,jeg er fortsatt lykkelig. Men når folk forteller meg hvor tykk jeg er så går det jo inn på meg.Da blir lykken en maske. Skjønner ikke hvorfor det er lovlig å mobbe tykke mennesker,vi blir ikke tynnere av det.Faktisk så blir de fleste av oss fetere siden vi gjerne trøstespiser. Og da er det ikke gulrøtter vi velger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå