Gå til innhold

Hvordan var DITT bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan var det? Hvor mange var dere, hvor og når ble bryllupet holdt? Hvordan var maten, kjolen, blomstene og fargene? Er nok en stund til jeg selv blir gift, men synes det er gøy å lese om andres bryllup og om hva som gjorde deres bryllup perfekt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss iall hemmlighet på Tinghuset. Det var bare oss og barna. Vi har vært sammen mange år og har egentlig aldri følt for et stort bryllup. Etter vielsen tok vi bilder hos fotograf.

Mannen hadde ny flott dress, det samme hadde guttene våre. Jeg hadde en flott lett "finere" sommerkjole. Hår og sminke gjorde jeg selv, og buketten komponerte jeg selv sammen med en blomsterforhandler.

Verdens beste dag!

Dagen etter reiste vi på bryllupstur til utlandet:)

Skrevet

Så enkelt og perfekt kan det gjøres :)

Dersom jeg får det som jeg vil blir det noe ala dette!

Skrevet

Giftet oss i all hemmelighet på tinghuset, vi også. Ga foreldrene våre beskjed kvelden før, og så hadde vi jo med oss forloverne våre. De hadde også vært greie og holdt alt hemmelig. La noen penger i brudebukett og blomst til mann og forlovere. Mannen fikk ny dress og jeg hadde en offwhite, veldig enkel kjole med en topp over. Fargene i toppen var også offwhite, i striper med litt forskjellige valører - det samme var mannens skjorte.

Fotoseanse på et utendørsmuseum, så middag med "alt" på bra restaurant. Så hjem og bryllupsnatten i eget hjem. Passet oss veldig godt og ble en perfekt dag.

Totale kostnader: Kr 10 000,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...