Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 ...tar meg selv i å drømme om sex og være en erotisk person når jeg ikke er våken. Er dette sært? Liker ikke min gravide kropp, og hater at noen tar på meg. Synes mannen min lukter vondt, og er vel egentlig ikke så interessert i han for tiden. Er dette hormoner? Var sånn forrige gang også.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hei jeg hadde også noen uker med dette problemet da jeg først ble gravid. Takkla heller ikke lukte av typen ( han dusjer på jobben vær dag og er veldig hygenisk) så viste det ikke var han som luktet men rett og slett lukte sansen som tok helt av. Hadde en kompis jeg ikke kunne besøke pga jeg ikke takkla lukten hans. hehe litt vitti. Hverfall så misten jeg sex lysten og tente mer på kvinner faktisk. Men plustelig en dag så var lysten tilbake å nå er det full kjør som vanslig igjen. Så antar det er normalt det... Slik jeg ser det: "hva er det som ikke er normalt under en graviditet" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå