Gå til innhold

uregelmessig mens etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest det jeg har funnet om uregelmessig mens etter fødsel og at det kan ta tid før den stabiliserer seg. nå er det to mnd siden fødsel og i overigår blødde jeg litt, men så stoppet det opp. fullammer og går ikke på prev. enda da jeg må vente med det. det var en rar mens som meldte sin ankomst? er dette "vanlig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg ble det ikke annet enn uregelmessig mens etter fødsel, og det har vedvart i 5 år.

Skrevet

såpass lenge ja...så uregelmessig at du hadde bare en dag i ny og ned med blødning eller?

Skrevet

Jeg har det også slik!!! Kommer bittelitt blod noen dager, så går det et par uker, så en dag, så ingenting. Bare rot dette her........og jeg som tenkte å prøve på en til snart

Skrevet

Jeg hadde uregelmessig syklus etter første fødsel, det ble ikke helt stabil igjen. (fikk mensen tilbake etter 7 mnd) Nå er det 13 måneder siden andre fødsel og jeg har enda ikke fått mensen tilbake. Godt jeg ikke skal prøve på flere barn, da hadde det vært utrolig frustrerende med manglende eggløsning!

Skrevet

da er det ikke bare meg nei.. hvis du 20.55 har el så trenger d jo ikke å være så vanskelig å få en til leste jeg et sted.. blødde først i 6 uker etter fødsel, opphold i 2 uker og nå skal det begynne sånn.. usj=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...