Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har datet en mann i noen uker nå, har kjent han i 2år. Vi har kysset og alt det der, men aldri hatt sex (jeg er alltid litt treig der). Så lå vi på sofaen og kysset fullt påkledd, og jeg merket at han ble litt oppspilt. Så tenkte jeg på meg selv, at om han er så oppspilt mer klærne på, hvordan er han da når det går for han.. Hadde ikke rukket å tenke det engang, før han sa "xxx, jeg skal bare en liten tur på toalettet". Jeg tror jaggu det gikk for han! Så gikk han på badet, kom tilbake og var helt rar. 15min etterpå gikk han hjem (skulle på trening, men ikke før kl 21). Det verste er at jeg føler meg såå dum! Jeg sa jo så klart ingenting, og prøvde å late som ingenting. Uff, så flau jeg er! Er redd det ble tidenes dårligste date, og at jeg ikke hører noe igjen!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Herregud ta det som ett kjempekompliment Mannen er supertent på deg, hvordan kan det være dårlig? (Med mindre du ikke er like tent sef...)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Hva er det som er så galt her da? Er jo vanlig at det kan gå slikt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Synes du skulle revet av ham buksene og latt det stå til. hadde ikke takket nei til å ri en knallhard ***, nei!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Når jeg ble sammen med exen min skjedde det samme, bortsett fra at jeg valgte å spøke med det og lettet stemmningen på den måten. Han gikk nok fordi han var flau. Om du liker han godt kan du vel sende han en sms eller noe og si at det var synd daten sluttet så tidelig men jeg tar det som et stort komplemang at du liker meg så godt. Eller noe i den duren slik at han ikke går rundt å ikke tør ta kontakt fordi han er flau.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 HI her: Jeg ble flau fordi hele stemningen ble ekkel. Jeg skjønte jo hva som skjedde når han var 4minutter på toalettet da! Herrefred, jeg rødmer bare jeg tenker på det. Jeg var jo supertent jeg og, men vi var ikke sååååå intime, dvs, jeg tok ikke på han der på noen måte, jeg lå oppå han (uten å "tørrjokke"). Har aldri opplevd det før. Men vil det si at han er dårlig i sengen/kommer fort? Han er jo 10år eldre enn meg, så regner med at han er litt mer erfaren, hehe. Uansett; han ringte nå, for å si at han hadde hatt en kjempe fin kveld, og latet som ingenting, så da later jeg som ingenting og. Det verste er jo at jeg jobber med mannen, og må se han hver dag. Hehehe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Trenger overhode ikke bety at han er dårlig i senga det var ihvertfall ikke exen min. Men det er jo mulig det er lenge siden han har hatt nærkontakt med noen da
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Han der må du bare gi en sjanse til å fullføre det sammen med deg! Han er jo heltent, hvordan kan det bli negativt?!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Sorry, men jeg synes ikke for tidlig sædavgang er spesielt sjarmerende eller smigrende. Med mindre jeg og partneren var 15, liksom. Setter virkelig pris på en MANN som kan holde på en hard-on litt lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå